מעבר גבול

היה לי התחושה הזו שהיינו לֹא הולך להתקבל לארצות הברית.

הלילה הארוך

ביום חמישי שעבר, התקרבנו למעבר הגבול הקנדי / ארה"ב והצגנו את העיתונים שלנו בכדי להיכנס לארץ לכמה התקשרויות של המשרד. "שלום, אני מיסיונר מקנדה ..." לאחר ששאל כמה שאלות, אמר לי סוכן הגבולות לעצור והורה למשפחתנו לעמוד מחוץ לאוטובוס. כשהרוח המקפיאה כמעט אחזה בילדים, לבושים בעיקר במכנסיים קצרים ושרוולים קצרים, סוכני המכס חיפשו באוטובוס מקצה לקצה (חיפשו מה, אני לא יודע). לאחר העלייה למטוס התבקשתי להיכנס לבניין המכס.

מה שהיה צריך להיות תהליך פשוט הפך לשעתיים של חקירות מפרכות. סוכן המכס לא היה משוכנע שאנחנו מגיעים לארצות הברית עם עבודות מיסיונריות בגלל הסדר ההוצאות שלנו עם הכנסיות. הוא חקר אותי, ואז אשתי בנפרד ואז שוב אותי. טביעו אותי באצבע, התמונה שלי צולמה ולבסוף סירבתי להיכנס. השעה הייתה שלוש לפנות בוקר כשחזרנו לעיירה הקנדית הקרובה ביותר, שבעת ילדינו וקרוואן מלא בציוד קול נגרר.

למחרת בבוקר, טלפנו לכנסיות שאליהן פניתי לדבר ולשיר, וביקשנו מהם להבהיר במכתבים אלינו את ההסדר הכספי. לאחר שאספנו את כל הפקסים חזרנו לגבול. הפעם, התשאול היה ציני עוד יותר ואיומי מוסווה נגדי אם הייתי מתעקש לדון בנושא. "תחזור לקנדה," אמר הסוכן המפקח.

חזרתי לאוטובוס הטיולים שלנו, מרגיש תחושה קהה בפנים. עמדנו בשורה של תשעה אירועים - חלקם הוזמנו לפני חודשים. "זה נגמר," אמרתי לאשתי לאה. "אנחנו הולכים הביתה."

התחלתי בנסיעה של שש שעות הביתה כשלא פתאום שאלה אם אסתיים כדי שתוכל לבצע שיחת טלפון אחרונה. "אני הולכת להתקשר לגבול," אמרה. "מה? הם ינעלו אותי הפעם!" מחיתי. אבל היא התעקשה. כשנכנסה לטלפון עם המפקח שחקר אותי בפעם האחרונה, אמרה נקודה ריקה: "זה לא קשור לכסף. באנו לכאן לעשות משרד, והרבה אנשים סומכים עלינו. אם נסכים לוותר על שכר הטרחה שלנו. והאם הכנסיות ישלחו אותך בפקס על כך, האם תשקול מחדש? " הסוכן התחיל למחות, אך לפתע עצר, נשם עמוק ואמר, "בסדר, הם יכולים לשלוח אותם בפקס - אבל אני לא מבטיח שום הבטחות."

האמת תשחרר אותך

אספתי את הילדים ולקחתי אותם לסועדת משאית עם ארוחות בוקר בזמן שחיכינו. כשהילדים התחשפו, התלבטתי במה שהתרחש בבניין המנהג ... אבל דברי אשתי היו אלה שנתקעו בראשי: "יש לנו משרד לעשות."

האורות נדלקו. לפתע הבנתי מה האל מנסה להראות לי במשך 24 השעות האחרונות של הדיכוי: עשיתי כל מה שיכולתי כדי לכסות my להתחבא… אבל לא עשיתי כל שביכולתי כדי להביא את הבשורה לאן שהאלוהים הוביל אותי. לא הייתי מוכן לבוא בלי עלות. ואז שמעתי את האדון מדבר בצורה כה ברורה:

לבשורה אין מחיר. זה שילם על ידי הבן שלי ... ותראה את המחיר שהוא שילם.

התמלאתי בפרץ בושה פתאומי מהול בשמחה. "כן, אתה צודק לורד. אני צריך להיות מוכן ללכת לכל מקום שאתה שולח אותי למען נפשות שסומכות לגמרי על השגחתך. אני צריך ללכת בלי עלות!"

כשחזרתי לאוטובוס הטיולים, שיתפתי את לאה שאני מרגיש שהאלוהים אומר שאנחנו צריכים לשנות את האופן שבו עסקנו. לא שגרפנו את הכסף - אלוהים יודע שהיינו קרובים לפשיטת רגל מספר פעמים. ולא שביקשנו שכר טרחה מופקע. אבל ביקשנו מחיר, וכמה כנסיות ובתי ספר פשוט לא הצליחו לשלם את זה.

כרעתי ליד מיטתנו ובכיתי וביקשתי סליחה מאלוהים. "אלוהים, ביקשת מאיתנו להביא את הבשורה שלך לעולם. נלך לאן שאתה מבקש ללא עלות. אנו נותנים את אמוננו בטובך ובהשגחתך. סלח לנו על כך שלא סמכנו עליך, אבא אבא." לאחר שהתפללנו, גם אני וגם אני התמלאנו בתחושה עמוקה של חופש.

כשעה לאחר מכן, הטלפון הסלולרי צלצל. זה היה סוכן הגבולות. "אוקיי, נכניס אותך." שלוש שעות אחר כך הגענו להזמנה הראשונה שלנו - בדיוק ברגע שזה אמור היה להתחיל.

הרוח של סנט. פרנסיס

למחרת נכנסתי לכנסיה להתפלל לפני הקדושה הקדושה החשופה. החמצתי את זמן התפילה שלי יום קודם בגלל כל המתח והכאוס בגבול. החלטתי לחזור ולהרהר בקריאות היום הקודם, הן מהמיסה והן ממשרד הקריאות. הייתי המום כשהתחלתי לקרוא ...

יום החג הקודם היה פרנציסקוס הקדוש מאסיסי. זהו הקדוש שהותיר אחריו את ביטחון עושרו, ובמקום זאת, סמך כולו על השגחת האל בזמן שהוא הטיף את הבשורה בחייו.

קריאת המשרד הראשונה לאותו יום הייתה מסנט פול:

למענו קיבלתי את אובדן כל הדברים ואני רואה בהם זבל כה רב, עד שאזכה במשיח ואמצא בו ... (פיל 3: 8-9)

כשניסיתי לקלוט את המילה הזאת פניתי לקריאה השנייה שהייתה מכתב מסנט פרנסיס:

האב רצה שבנו המבורך והמפואר, אותו נתן לנו ואשר נולד עבורנו, יציע את עצמו בדמו כקורבן קורבן על מזבח הצלב. זה לא היה צריך להיעשות עבור עצמו שדרכו נעשו כל הדברים, אלא עבור חטאינו. היא נועדה להשאיר לנו דוגמה כיצד ללכת בעקבותיו.

הו כמה מאושרים ומבורכים אלה שאוהבים את האדון ועושים כפי שאמר האדון עצמו בבשורה: תאהב את יהוה אלוהיך בכל לבבך ובכל נפשך, ואת רעבך כמוך.

גברים מאבדים את כל הדברים החומריים שהם משאירים אחריהם בעולם הזה, אך הם נושאים עימם את תגמולם של צדקתם והנדבות שהם נותנים ... אסור לנו להיות חכמים ונבונים על פי הבשר. אלא עלינו להיות פשוטים, צנועים וטהורים. -הליטורגיה של השעות, כרך ד ', פ 1466.

עד עכשיו, דמעות שוב מילאו את עיניי כשהבנתי עד כמה האדון מתייחס אלי באהבה, מספיק טוב לבשר אותי - אני שניסיתי להיות "חכם ונבון" אך חסר לי אמונה וטוהר הלב. אבל הוא לא גמר לדבר. פניתי לקריאות המיסה ליום הקודם.

היום הוא קדוש לה 'אלוהיך. אל תהיה עצוב ואל תבכה ... כי שמחה בה 'חייבת להיות כוחך ... הוס, כי היום הוא קדוש, ואסור לך להיות עצוב. (נה 8: 1-12)

כן, הרגשתי את החופש הנפלא הזה בנשמתי, ושמחתי! אבל הייתי ביראת שמים על מה שקראתי בהמשך בבשורה:

הקציר שופע אך הפועלים מעטים, לכן בקשו מאדון הקציר לשלוח פועלים לקצירו. המשך בדרכך; הנה, אני שולח אותך כמו כבשים בין זאבים. אין תיק כסף, אין שק, אין סנדלים ... לאכול ולשתות את מה שמציעים לך, כי העובד ראוי לתשלום שלו. (לוקס 10: 1-12)

התנצלות

כמו שרבים מכם יודעים, o
אף אחת מהדברים ששמעתי את יהוה אומר, וכתבתי כאן, היא זו עידן המשרדים מסתיים. כלומר הדרך הישנה לעשות דברים, המודלים העולמיים עליהם ביססנו והפעלנו את משרדינו, מגיעה לסיומה. ראוי אז שזה התחיל איתי.

אני רוצה לבקש סליחה מגופו של ישו על כך שביקשתי תשלום עבור העבודה שאני עושה בחלק מהמקומות אליהם הלכתי, במיוחד לאותם מקומות שלא יכלו להרשות לעצמם את עבודתי. לאה ואני סיכמנו שנלך לאן שאנחנו מרגישים שהאלוהים שולח אותנו ללא עלות. אנו בהחלט נקבל בברכה תרומות לתמיכה בעבודתנו ולהאכיל את הקטנטנים שלנו. אך איננו רוצים שזו תהיה אבן נגף להטפת הבשורה.

התפלל עבורנו, שנהיה נאמנים כאשר האדון שולח אותנו לקציר ...

אני מעדיף להתפאר בחולשות שלי בכדי שכוח המשיח ישכון אצלי. (2 קור 12: 9)

כל מי שצמא, בוא למים! אתה שאין לך כסף, בוא, תקבל תבואה ותאכל; בואו, בלי לשלם וללא עלות, שתו יין וחלב! (ישעיהו 55: 1)

הדפסה, PDF & דוא"ל
פורסם ב עמוד הבית, האמת הקשה.