Twee nieuwe albums… Sneak Preview!

AT lang geleden zijn mijn twee nieuwe albums compleet! Ze worden binnenkort geproduceerd voor productie, wat betekent dat ze eind mei beschikbaar zullen zijn. Het is zo'n lange en uitdagende weg geweest met zoveel onverwachte vertragingen, kosten en lange, lange nachten. Het zijn er uiteindelijk vijftien gloednieuwe nummers opgenomen van Virginia tot Vancouver, Edmonton tot Nashville. Het eerste album heet "Vulnerable", nummers die ik in de loop der jaren heb geschreven vanuit een plaats van kwetsbaarheid in het licht van de onvermijdelijke verliezen die we allemaal van tijd tot tijd ervaren. Te oordelen naar de reacties die ik heb gezien op degenen die de kans hebben gehad om de liedjes te horen, denk ik dat mensen dat zullen zijn diep ontroerd door deze muziek.

Het tweede album, "Here You Are", is een compilatie van nummers uit de Divine Mercy Chaplet en Rosary I die ik heb opgenomen, nummers die nog steeds niet veel mensen hebben gehoord. Er staan ​​ook twee nieuwe nummers op het album, inclusief het nummer Hier ben je over Jezus in de Eucharistie die zoveel zielen in Noord-Amerika heeft geraakt. Om het te horen terwijl u de rest leest, klikt u op de onderstaande link (waardoor het nummer in een nieuw venster wordt geopend):

HIER BEN JE

Zoals velen van jullie weten, hebben we, om te helpen met de immense productiekosten (en die onverwachte uitgaven waar we geen controle over hebben), vorig jaar het bericht naar buiten gebracht dat nummers voor het nieuwe album zouden worden gesponsord. Een donatie van $ 1000 reserveerde een plek in de liner notes van het album voor een speciale toewijding aan een geliefde naast het lied van de keuze van de donor. Het heeft enorm geholpen. Het blijkt dat we nog een aantal plekken over hebben om te sponsoren, aangezien de laatste fase van het cd-artwork ten einde loopt voordat het ter perse gaat.

Als jij of iemand die je kent hierin geïnteresseerd is, is dit van ons laatste oproep om een ​​nummer te sponsoren en je toewijding voor altijd in mijn liner notes te laten graveren. Maandag 29 april om 12 uur is de cut-off.

Om u te helpen beslissen welk nummer u wilt opdragen aan een speciale geliefde (of degenen), volgt hier een korte samenvatting van de nummers die u nog kunt sponsoren:

1) "Bedoel niets“- een van mijn favorieten op het album. De hoofdpersoon van het nummer lijkt alles in het leven te hebben, en toch, op de een of andere manier "het betekent niets." Als hij zijn vrouw een speciaal jubileumgeschenk gaat kopen - maar het zich dan niet kan veroorloven - bevestigt ze het echte geschenk ...

2) "There Goes My Baby'- een lied over een paar dat uit elkaar gaat, maar ervoor kiest om te vergeven en te herenigen ... liefde vernieuwd.

3) "Noem je naam“- een lied met een levendig randje over hoe de wereld God wanhopig nodig heeft en zonder Hem in chaos verkeert.

4) "Jouw ogen“—Een lied over hoe de foto van een geliefde ons kan ondersteunen, met een verrassend einde dat spreekt over“ Barmhartige ogen ”….

- en de twee nieuwe nummers op de verzamel-cd:

5) "Hier ben je“—Dit lied werd letterlijk ter plekke geschreven tijdens Aanbidding in een van de parochiemissies die ik in de Verenigde Staten gaf. De woorden: “In de vermomming van Brood, het is precies zoals je zei, Jezus: Hier ben je." Nadat dat lied was afgelopen, kon ik huilen horen in de gemeente, en daarna, zoals ik in de liner notes van de cd uitleg, kwam een ​​vrouw naar me toe om te spreken over de genezing die ze ontving ...

6) "U bent Heer“- een prachtig lied dat mijn liefde voor Jezus, onze Koning en onze Hoop, verkondigt.

Om een ​​van deze nummers te sponsoren (op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt), klikt u gewoon op het Doneren knop hieronder en maak uw donatie van $ 1000 via PayPal of creditcard, of bel onze verkoopmanager Colette op 1-877-655-6245 om uw betalingsinformatie telefonisch door te geven.

Door een nummer te sponsoren, help je me niet alleen om deze albums te maken, maar blijf je het hoofd boven water houden in een bediening die blijft worstelen om voorop te blijven in deze tijden van afnemende middelen.

Bedankt allemaal voor uw gebeden en steun.

Markeer

KLIK OP DE KNOP OM EEN NUMMER TE SPONSOREN: