
Szaczynając dziś wieczorem, Szczyt gotowości katolickiej W programie, w którym dołączam do Douga Barry'ego z Grace Force, aby omówić niektóre z proroczych słów, które dotarły do mnie na początku mojej posługi. Dadzą one „szerszy obraz” tego, co dzieje się na świecie, abyś mógł przygotować siebie i swoją rodzinę w sposób zdrowy, pełen wiary i zakorzeniony w Chrystusie.
W szczycie wezmą udział Doug Barry, ks. Richard Heilman i egzorcysta ks. Dan Reehil. Ci mądrzy i namaszczeni liderzy pomogą wam skupić się na wiernym działaniu – a nie panice – abyście mogli żyć z pokojem, odwagą i nadzieją w tych niepewnych czasach.
Nadal masz czas na rejestrację!![]()
Linki
Filmy są dostępne tutaj:
Dzień 1: Wideo w tym miejscu
Dzień 2: Wideo w tym miejscu
Transkrypcja
Poniższy zapis pochodzi z fragmentu wywiadu Douga Barry'ego z Markiem Malletem. Jest generowany automatycznie i dlatego może zawierać błędy:
Doug Barry • 01:11:13
Dobrze, wszyscy. Wróciliśmy i za kilka minut powitamy Marka. Chciałbym Was poinformować o kilku ważnych kwestiach. Przede wszystkim, jestem bardzo wdzięczny, że tak wiele osób przyłączyło się do nas dzisiejszego wieczoru. A odzew był znakomity. Chwalić Boga. Mamy nadzieję i modlimy się, że kolejny szczyt będzie bardziej udany. A przez sukces rozumiemy życie i dusze poruszone dla chwały Bożej, aby pomóc im w tym świecie i przygotować się na przyszły. Mówię o tym poważnie, chcę im pomóc w tym świecie, bo to część naszego zadania jako chrześcijan. Chodzi o to, aby czynić wszystko, co w naszej mocy, jak już mówiliśmy o uczynkach miłosierdzia co do ciała i co do duszy. Kluczową częścią bycia chrześcijaninem jest niesienie pomocy innym w cierpieniu, wychodzenie, pocieszanie, nauczanie, szkolenie, karmienie, ubieranie, dawanie napoju i wykonywanie wszystkich tych czynności. Wszystko to jest częścią naszej roli jako chrześcijan. Ważne jest, aby być przygotowanym do tego, ale musimy być także gotowi do nauczania, pouczania i zachęcania w obliczu znaków czasu, które widzimy wokół nas. I Mark Mallett jest w tym mistrzem. Znam Marka od kilku lat, ale śledzę jego poczynania od znacznie dłuższego czasu. Zawsze miło było zobaczyć jego nowe dzieła, muzykę i działalność duszpasterską. Oglądałam go i mówiłam o Danielu O'Connorze, Christine Watkins, Christine Bacon w różnych programach, które prowadzili na YouTube. A potem gościliśmy Marka. Gościliśmy go już kilka razy w USA Posłuchaj podcastu Grace Force i zaprzyjaźnij się z nim oraz kilkoma innymi osobami, z którymi współpracuje. I prawdziwym błogosławieństwem było poznanie tych braci katolików, towarzyszy broni z innych części świata. I nigdy nie spotkaliśmy się osobiście. Chyba nie spotkaliśmy się osobiście, ale mam nadzieję, że kiedyś się spotkamy. Ale powtórzę jeszcze raz: jest wspaniałym facetem, wspaniałym człowiekiem rodzinnym, ma wielkie serce i umysł, jeśli chodzi o kwestie, które naprawdę powinniśmy brać pod uwagę i na które powinniśmy zwracać uwagę. Więc zanim go wprowadzimy na scenę, muszę powiedzieć jedną rzecz. Różni goście, począwszy od mnie, przez Marka, po ojca Reholta i ojca Heilmana, wszyscy przedstawiamy wam różne perspektywy, wynikające z tego, co widzimy, o co się modlimy, co badamy, czego dotyczą nasze doświadczenia. Ale także tam, gdzie czujemy, że Bóg porusza nasze serca i zachęca nas do powiedzenia tego, zrobienia tego czy tamtego. Ale każdy musi się o to modlić i podejmować decyzje na podstawie swojej relacji z Bogiem. I to jest ważna rzecz, którą należy tutaj podkreślić. Prawdziwe przygotowanie ma swoje korzenie w tym, jak bliska jest nasza relacja z Bogiem Wszechmogącym, naszą Błogosławioną Matką itd. Dlatego dążenie do głębszego poznania Boga jest bardzo, bardzo ważne. Zanim zaprosimy naszego przyjaciela, zostawię was z tą myślą. W Księdze Królewskiej, w rozdziale 19, Eliasz usiłuje usłyszeć Boga. Wychodzi do jaskini, to słynny moment z Jaskini Eliasza. Uwielbiam ten fragment, ponieważ autor słucha Boga i słyszy drżenie ziemi, które jest tak potężne, że skały pękają. Dobrze, tak jest napisane w Piśmie Świętym. Są zmiażdżeni, są rozbici. Oto jak mocno trzęsie się ziemia. A on mówi, że tam Bóg do mnie nie przemawia. A potem jest ogień. Bóg tam nie przemawia. Potem wiatr. Bóg tam nie przemawia. Następnie jest napisane, że słyszy cichy, delikatny głos. Nazywa się to delikatnym szeptem. A po hiszpańsku to la brisa suave. Uwielbiam to w ten sposób. Brzmi całkiem fajnie, prawda? La brisa suave. Nie wiem, czy to poprawna wymowa słowa suave, ale brzmi lepiej niż suave. Ale rozumiesz, o co mi chodzi. To ten delikatny, cichy głos, ten wietrzyk, to coś w środku. Bóg przemawia do serca. Czasem przemawia do nas także w najciekawszych momentach. Nagle myślisz, że Bóg daje ci jakieś wskazówki do serca i duszy, i czujesz, że musisz teraz zrobić coś inaczej. Ale Bóg nigdy nie zsyła tego z niepokojem. Więc ten cichy, delikatny głos od Boga jest głosem, który zazwyczaj mówi o tym, aby się do Niego zbliżyć. Kiedy mówię „normalnie”, to zawsze chodzi o zbliżenie się, owszem, ale czasami jest to nagłe, np. „potrzebuję, żebyś teraz coś zrobił w ten sposób, i będzie to trudne, ale musisz to zrobić”. Coś jak walka Dawida z Goliatem. Ale zawsze z pokojem. Bóg przynosi pokój. Ten cichy, delikatny głos jest czymś, co głęboko w środku, w nas samych, jest spokojne. Czasami na zewnątrz może być słychać zamieszanie i hałas, ale w środku panuje spokój. Mark Mallett należy do tych dżentelmenów, którzy moim zdaniem mają taką relację z Bogiem, że potrafią usłyszeć ten cichy, delikatny głos. A teraz zapraszam na wykład mojego przyjaciela Marka Malleta. Jak się masz, bracie?
Mark Mallett • 01:15:27
Cześć, bracie. Wszystko w porządku. Pozdrowienia dla wszystkich, którzy dołączyli do tego szczytu. To prawdziwy zaszczyt móc zacząć od Ciebie i Twoich słuchaczy, Doug.
Doug Barry • 01:15:38
Cóż, jestem podekscytowany, że zgodziłeś się to zrobić. Wiem, że kiedy się do ciebie odezwałeś i powiedziałeś: „Tak, bardzo chciałbyś to zrobić”, pomyślałem, że będzie idealnie. Wnosisz naprawdę wspaniałe przesłanie i nie zamierzam tu siedzieć i obsypywać cię komplementami i pochlebstwami. Nie o to chodzi, ale naprawdę wierzę, że wnosisz doświadczenie tego, przez co przeszedłeś przez lata, i głębię swojego nieustającego życia modlitewnego. Wiem, że jesteś jak każdy inny, wciąż w drodze. Wszyscy jesteśmy. Ale słuchałeś i odpowiedziałeś. Wiem, że podjąłeś kroki w swoim życiu, w których wkroczyłeś w wiarę, i wiązało się to z różnymi wyzwaniami. Mamy około 450 osób w sali. Myślę, że ludzie wracają. Wiedzieli, że tu jest przerwa. Więc tak, proszę bardzo, wpadamy tutaj. To jest niesamowite. Wspaniała grupa ludzi jest tu dziś wieczorem i myślę, że wniesiesz do tego ogromny, wspaniały element. Pozwolę ci więc zacząć od swojego wstępu. Wiem, że mieliśmy rozmawiać w tę i z powrotem, ale chciałbym usłyszeć, co chciałbyś ludziom zaprezentować. Wiem, że wcześniej, kiedy rozmawialiśmy, powiedziałeś, że naprawdę masz w sercu coś potężnego, co czujesz, że Bóg wkłada ci do serca, aby to przekazać Bogu.
Mark Mallett • 01:16:42
Jasne. I przez chwilę strasznie się zagapiłeś, ale chyba zrozumiałem wszystko, co powiedziałeś.
Doug Barry • 01:16:46
Ok.
Mark Mallett • 01:16:48
Ok, już lepiej. Tak. Dobra. Tak. No więc, tak, nie, ja, wiesz, zostałem w pewnym sensie oszukany i wciągnięty w tę posługę, ponieważ na początku XXI wieku wydałem swoje pierwsze albumy. I wiesz, moim całym planem było zostać katolicką piosenkarką i autorką tekstów. W tym czasie zacząłem koncertować i podróżować po Ameryce Północnej. I wiesz, ja po prostu naprawdę podziwiam Johna Michaela Talbota. I wiesz, chciałem pójść w ich ślady i po prostu przynieść, mam nadzieję, piękniejszą muzykę światu katolickiemu. Byłem wtedy na trasie koncertowej w Kolumbii Brytyjskiej i doświadczenie, którym chcę się z wami podzielić, popchnęło mnie w kierunku, w którym zmierzam teraz. Prowadzę teraz apostolat pod nazwą The Now Word na stronie thenowword.com, gdzie obecnie piszę. Jestem pisarzem i mówię o czasach, w których żyjemy. W ogóle nie miałem tego na myśli. To nie był mój plan. Ale co mi się przydarzyło, to było na początku XXI wieku. Opowiedziałem o tym na konferencji i pewien kanadyjski biskup przyszedł do mnie i powiedział, że muszę to zapisać i podzielić się tym z wieloma ludźmi. Więc to właśnie zamierzam teraz zrobić. Byłem akurat w przerwie między koncertami, jechałem gdzieś w północnej Kolumbii Brytyjskiej, podziwiałem piękne krajobrazy i po prostu spokojnie jechałem. Chyba puściłem jakąś muzykę w tle. Nagle poczułem... nie wiem, jak to wytłumaczyć, to było tak, jakby rozpętała się fala uderzeniowa i miałem wrażenie, że ogarnęła cały świat. I usłyszałem te słowa w sercu swoim, i zdjąłem powstrzymujące mnie brzemię. I myślę sobie, co to wszystko znaczy? Ale to, co mi się przydarzyło, było tak pewne. Więc tego wieczoru wróciłem do pokoju hotelowego i zamówiłem to. Pamiętam to. Zamówiłem jakieś chińskie jedzenie i było okropne. więc po prostu wystawiłem to za drzwi, pomyślałem, żeby dać psom to i położyłem się na łóżku i nie wiem, czy ktokolwiek z was oglądających kiedykolwiek grał w crack the Bible wiecie, gdzie bierzecie swoją Biblię i mówicie Panie daj mi dziś Słowo i wiecie, właśnie powiedziałem Panie wiesz, wiesz, wiesz, to jest ten ogranicznik słów, który właśnie usłyszałem w mojej podróży, oto jest w Biblii widzicie wiecie jak idzie crack the Bible łamiecie swoją Biblię i o Panie daj mi Słowo to jest jak tak, o nie to słowo um spróbuj jeszcze raz wiecie, o, zaczynamy dziękuję Panie tak dziękuję Jezu dziękuję to jest dobre tak tak to jest dobre więc tak Doug leżę na łóżku oszołomiony tym co się wydarzyło tego popołudnia i otwieram Biblię i zaczynam czytać. I tak naprawdę mam to tutaj, na ekranie. Łatwiej byłoby mi czytać, bo założyłam nowe okulary i są nieodpowiednie. Nie potrafię czytać niczego z bliska, więc jestem w pewnym sensie ślepy. Ale zacząłem czytać 2 List do Tesaloniczan 2. Właśnie w tym miejscu otworzyłem Biblię. A powiedziane jest: Nie dajcie się nagle wytrącić z równowagi ani zaniepokoić, ani przez ducha, ani przez mowę, ani przez list, rzekomo od nas pochodzący, jakoby dzień Pański już był. Niech was nikt w żaden sposób nie zwodzi, dopóki nie nastąpi najpierw odstępstwo i nie objawi się ten, który jest niegodziwcem. Doczytałem do tego miejsca i na tym zakończę, bo gdyby ktoś tu był, chciałbym zapytać: co oznacza słowo „apostazja”? A to słowo oznacza odpadnięcie. Inne wersje Biblii mówią o buncie lub powstaniu. Można powiedzieć, że to rewolucja. Aż przyjdzie bunt przeciwko wierze i objawi się ten bezbożny. A kto tu jest bezprawny? Niektórzy z pierwszych Ojców Kościoła nazywali bezbożnego Antychrystem. A w Księdze Listów 1 Jana jest mowa o przyjściu Antychrysta. Mówi, że jest wielu Antychrystów, więc każdy, kto zaprzecza, że Jezus jest Synem Bożym, jest Antychrystem w kościele św. Jan. Jednak tradycja katolicka zawsze nauczała, że nadchodzi szczególny człowiek, syn zatracenia, o którym mówił Jezus, a który jest Antychrystem. I to nie jest filozofia. Nadchodzi królestwo, królestwo tej bestii. Ale św. John Newman stwierdził, że jest człowiekiem świętej tradycji. Ten człowiek nadchodzi. Więc oto jestem i to czytam. A swoją drogą, w 1903 roku to tylko mały przypis. St Pius X, jak później się dowiedziałem, bo cała ta sprawa skierowała mnie, Douga, na zupełnie inną ścieżkę. Pan wykorzystał to doświadczenie, mówiąc, że to ograniczenie zostało zniesione, aby przyprowadzić mnie do tej posługi. Później, w 1903 r., przeczytałem w encyklice Piusa X, który mówił: Któż nie dostrzeże, że współczesne społeczeństwo, bardziej niż jakakolwiek inna epoka w przeszłości, cierpi na straszną i głęboko zakorzenioną chorobę? Powiedział: Wiesz, co to za choroba: odstępstwo od Boga. A potem dodaje, że być może na świecie jest już syn zatracenia, o którym mówi apostoł. To jest Antychryst. Mówię o tym teraz na początku, ponieważ chcę, aby ludzie, którzy słuchają, którzy są sceptyczni, którzy są cyniczni wobec tych, którzy twierdzą, że żyjemy w czasach ostatecznych, zrozumieli, że papieże przez ostatnie stulecie, prawie półtora wieku, mówili, że na podstawie tego, co widzieli w znakach czasu, Antychryst mógł żyć za ich czasów. Chciałbym cię tylko zapytać, co by powiedział Św. Co powiedziałby Pius X, gdyby żył dzisiaj? Czytam więc Biblię i to, co przeczytałem na łóżku w motelu, kiedy czytałem tę Biblię, dosłownie wywołało u mnie opad szczęki. Tak jest napisane. A wiesz, co powstrzymuje tego bezprawia? aby się objawił w swoim czasie, bo tajemnica bezprawia już się dokonuje. Tylko ten, kto teraz powstrzymuje, będzie to czynił, dopóki nie zejdzie z drogi, a wtedy ów niegodziwiec zostanie ujawniony. Więc siedzę tam oszołomiony. Czytam o tym powstrzymującym, o czymś, co powstrzymuje Antychrysta, i myślę o słowach, których doświadczyłem. Dosłownie je poczułem. Pan powiedział tego popołudnia: Zdjąłem powściągliwość. Wiecie, później w tym samym roku rząd Kanady zmienił definicję małżeństwa i wprowadził nową definicję, określając je nie tylko jako związek mężczyzny i kobiety, ale poszerzono jej definicję. Kanada była jednym z pierwszych państw na Zachodzie i zaczęła się rozprzestrzeniać i oddziaływać na wszystkie państwa zachodnie. Widzisz, bezprawie nie polega na tym, że ludzie biegają po ulicach, tak jak to widzieliśmy w 2020 roku w Ameryce i podpalają budynki. To jest nasza anarchia. Bezprawie ma miejsce wtedy, gdy sędzia Sądu Najwyższego wstaje rano, je płatki śniadaniowe jak reszta z nas, zakłada togę, wchodzi do sądu i uchyla prawo naturalne. To jest bezprawie. I oto nadszedł czas, w którym żyjemy. Na nowo definiujemy definicje sprzed tysiącleci. Dziś na nowo definiujemy nawet swoją płeć. Ludzie mogą definiować kim są. To jest bezprawie. To jest sedno bezprawia. Kiedy bierzemy prawo określające kim jesteśmy i wywracamy je do góry nogami. Mówię to nie po to, by potępiać tych, którzy zmagają się z pociągiem do osób tej samej płci, czy też przechodzą przez jakiekolwiek inne zmagania, ale musimy zrozumieć, że zostaliśmy stworzeni na obraz Boga, a zatem To On jest naszym Stwórcą i On wie, co jest dla nas najlepsze. On wie, jakie są najważniejsze prawa natury, których musimy przestrzegać. I całe stworzenie to robi, czy to planety zachowujące swoje orbity, czy też gęsi, które szykują się do ponownego lotu na południe. Postępują zgodnie z prawami stworzenia. Ale my, ludzie, możemy przestrzegać pewnego prawa i jest to prawo miłości. Ale ponieważ zostaliśmy stworzeni na obraz Boga, ponieważ mamy rozum i wolę, mamy moc wyboru odrzucenia praw natury. A co się dzieje, gdy człowiek odrzuca prawa Boże? Stwarzamy śmierć. I tak właśnie się stało. Śmierć pojawiła się na świecie wskutek odrzucenia przez nas praw Bożych. Wygląda na to, że teraz, po tysiącach lat, dochodzimy do punktu kulminacyjnego, w którym bariera zostaje zniesiona. Apostazja się szerzy. W ostatnich stuleciach nie mieliśmy tak wielkiego odejścia od wiary chrześcijańskiej, jak w poprzednich 20 stuleciach razem wziętych. Następuje masowy spadek. Wiara jest martwa. Na Zachodzie zjawisko to praktycznie wymarło. Jest podtrzymywany przy życiu. Właściwie, jak mówiłem mojemu biskupowi zaledwie kilka godzin temu, gdyby nie imigracja, wiele naszych kościołów katolickich byłoby już zamkniętych. A on tylko na mnie spojrzał, zgodził się i skinął głową. Właśnie tam jesteśmy. To słowo naprawdę mnie poruszyło. A potem nastąpiło kolejne słowo. I to słowo pojawiło się w tamtym czasie, dopiero zaczynałem umieszczać rzeczy w Internecie. Właśnie założyłem stronę internetową. I pewnego dnia, zobaczmy, w modlitwie, i to codziennej modlitwie, będę słuchał Pana w modlitwie. I słyszałem słowa w sercu, nie głos słyszalny, ale czytałem Pismo Święte. a potem czułam, że coś mówi i to zapisywałam. Pewnego dnia poczułam, że Pan mówi: „Chcę, żebyś umieściła w internecie to, co zapisujesz w swoim dzienniku”. W tamtym czasie istniała już technologia zwana blogami, szablony, dzięki którym można było po prostu coś opublikować i otrzymać ładny szablon. Po prostu zostało to automatycznie upublicznione. I tak właśnie zrobiłem. Upubliczniłem tę informację i nie potrafię jej wyjaśnić. Jak to się stało, że zaczęło się od czytania przez zaledwie kilka osób, a teraz czytają to dziesiątki tysięcy czytelników na całym świecie. Ale wkrótce potem przydarzyło mi się coś jeszcze. Kiedy napisałem to słowo w 2005 roku, zrobiłem to, o co prosił mnie biskup. Umieściłem to na tym blogu, tym zupełnie nowym blogu. Niedługo potem przeczytałem coś napisanego przez Jana Pawła II. Kiedy byłem na Światowych Dniach Młodzieży w 2002 roku w Toronto, śpiewałem z gitarą. A myślałam, że będę śpiewać przed Papieżem. Zamiast tego śpiewałem, mając przed sobą niemal puste pole i przenośne toalety. Ale wiesz, ja bym to wziął. Wziąłem to. Więc pamiętam, jak dzwoniłem do mamy. Powiedziałem: Mamo, zaraz wyjdę na scenę podczas Światowych Dni Młodzieży w Toronto. Powiedziałem, że pole jest zatłoczone. Jest tam naprawdę tłoczno. A ona mówi: „Och, to niewiarygodne”. Powiedziałem, że tak, trawa jest gęsta. Powiedziałem, że tak, bo cały tłum po prostu wstał, wyszedł i poszedł zobaczyć Papieża. Śpiewam mamie Port-a-Potty. Tak czy inaczej, Bóg mnie miał. Wielokrotnie uczył mnie pokory w czasie mojej posługi. Nadal to robi. I przeczytałem ten fragment Jana Pawła II, którego wcześniej nie słyszałem. Ale nam, młodym, powiedział podczas Światowych Dni Młodzieży: Wzywam was, młodych ludzi, do niezwykle ważnego zadania, abyście stali się stróżami poranka, którzy zwiastują nadejście świtu i zmartwychwstanie Syna Sprawiedliwości, którym jest Chrystus, zmartwychwstały Pan. Trochę to sparafrazowałem, ale jest to bardzo bliskie temu, co powiedział. Proszę was, młodzi, abyście byli strażnikami, którzy głoszą przyjście zmartwychwstałego Chrystusa. To jest zdumiewające, bo zacząłem składać to wszystko w całość, bo zgodnie z tradycją przed przyjściem Chrystusa ma przyjść Antychryst. A jeśli faktycznie przeczytasz chronologicznie opis nadejścia Antychrysta w Objawieniu 19, a następnie 20, to zobaczysz, że nie jest to koniec świata. Zacząłem więc studiować pisma wczesnych Ojców Kościoła i to, co mieli do powiedzenia na ten temat. I to jest w zasadzie to, co powiedzieli. Najpierw następuje odstępstwo, wielkie odstępstwo, a potem objawienie się niegodziwca. Czytamy, jak ów bezprawny człowiek zmusza wszystkich do przyjęcia znaku, dzięki któremu mogą kupować i sprzedawać tylko pod tym znakiem. W Objawieniu 19 czytamy, że nastąpiło pewnego rodzaju objawienie się Chrystusa.
Doug Barry • 01:30:26
Dobrze.
Mark Mallett • 01:30:27
Przychodzi w mocy i przez tchnienie ust swoich, jak powiedziano w Liście do Tesaloniczan. On zabija tego Antychrysta. A według wczesnych Ojców Kościoła nie jest to koniec świata. Powiedzieli, że w ten sposób rozpoczyna się siódmy dzień Kościoła. Jestem katolikiem, a nie adwentystą dnia siódmego, ale proszę o wyrozumiałość. Widzieli, że od czasów Adama do czasów Chrystusa minęło 4,000 lat, a od narodzin Chrystusa do Jubileuszu, w którym jesteśmy teraz, minęło 2,000 lat. tysiąclecie, w które weszliśmy, postrzegali jako coś porównywalnego do sześciu dni stworzenia. I dlatego uznali za stosowne, że tak jak Bóg odpoczął siódmego dnia, tak i Kościół powinien odpoczywać siódmego dnia. I dlatego ostatnie tysiąc lat, o którym mówił św. Jan odnosi się do tej symbolicznej liczby, która oznacza okres panowania Chrystusa w Jego Kościele. Oznacza to, że Jezus nie przyszedł, aby panować na ziemi w ciele. To herezja. To się nazywa millenaryzm. Ale On nadejdzie i będzie to czas ogromnej świętości, triumfu i duchowej odnowy. A Jezus powiedział to samo w Ewangelii Mateusza 24. Powiedział, że będą następujące znaki: naród powstanie przeciwko narodowi, wojny i wieści o wojnach, trzęsienia ziemi, głód i zarazy nękające całe miejsce. Będzie wielu fałszywych proroków i fałszywych mesjaszy. I mówił o prześladowaniu kościoła. Ale potem powiedział, że to musi nastąpić, ale ta ewangelia musi dotrzeć aż na krańce ziemi jako świadectwo dla narodów, a potem nadejdzie koniec. I myślę, że to był Św. Justyn Męczennik powiedział, że ten siódmy dzień jest dla Kościoła odpoczynkiem, gdyż ewangelia rozprzestrzeni się aż po krańce ziemi. A Izajasz w swoich pismach prorockich mówi o tej epoce pokoju, kiedy lew położy się obok baranka, a dziecko będzie się bawić z wężem. Będzie to czas, gdy wszystkie narody zstąpią do Jerozolimy, do Kościoła, do Nowego Jeruzalem. I jest powiedziane, że cały świat będzie napełniony wiedzą o Bogu. I to jest potwierdzenie słowa Bożego. Jezus powiedział, że pokorni odziedziczą ziemię. Czy świat naprawdę się skończy, gdy Szatan urośnie w siłę, a Jezus po prostu powie: „OK, wujku, wiesz, jesteś zbyt potężny”? Po prostu dominujesz, więc po prostu przyjdę i cię rozwalę. Nie, Bóg dotrzyma słowa. W Objawieniu 19 jest powiedziane, że bestię, czyli Antychrysta, wrzuci do piekła, ponieważ nie można wrzucić do piekła. Więc bestia, powiedziałbym, oznacza zarówno królestwo bestii, jak i głowę, która pochodzi od bestii, czyli antychrysta z bluźnierczymi ustami. Dlatego Ojcowie Kościoła również nazywali go bestią. A fałszywy prorok zostanie wrzucony do piekła. A potem nadchodzi siódmy dzień. A potem Justyn Męczennik mówi, że nastąpi to po uwolnieniu Szatana z otchłani. Szatan próbuje jeszcze jednego ataku, ale kończy się to całkowitą porażką. A potem nadchodzi ostatni, ósmy i wieczny dzień. I jest to dość spójne wśród ojców Kościoła. więc to, co nadchodzi, to to, o czym mówili Jan Paweł II i wielu innych papieży. Czy można to nazwać nową wiosną w Kościele? Można to nazwać triumfem Najświętszego Serca, triumfem Niepokalanego Serca. Inni mistycy nazywali to nową Pięćdziesiątnicą i dlatego Matka Boska objawia się na ziemi i wzywa nas do modlitwy. Cynicy w grupach modlitewnych wzywają nas ponownie do Wieczernika, aby otrzymać nowe wylanie Ducha Świętego, o które modliliśmy się w Kościele przez wieki. Przyjdź Duchu Święty i odnów oblicze ziemi. Przyjdź i odnów oblicze końca. Jak widać, ta apokaliptyczna opowieść o ponurych i zagładzie nie jest tym, co głosi Kościół. Nie oznacza to, że nie będziemy musieli zmagać się z trudnościami. I to jest właśnie to, do czego ten szczyt nas przygotowuje, w pewnej mierze, na trudne czasy, które, jak sądzę, dopiero przed nami. Myślę, że już je przerabiamy. Otrzymałem inne słowo, Doug, po 2005 roku w tej dziedzinie. Tak więc to wszystko wydarzyło się na początku mojej posługi. Otrzymałem inne słowo, brzmiało ono następująco. Nad preriami w Kanadzie nadciągała burza. Był letni dzień, wsiadłem do samochodu i poczułem, że muszę się pomodlić i po prostu obserwować tę burzę. A gdy się zbliżyła, usłyszałem bardzo wyraźnie w sercu słowa: Nadchodzi na ziemię wielka burza jak huragan. Było to tak jasne. Nadchodzi wielka burza na ziemię, podobna do huraganu. Wiele lat później, u takich mistyków jak Elizabeth Kindleman, której przesłania zostały zaakceptowane, czytałem, że Jezus powiedział, iż nadchodzi burza niczym huragan na ziemię. Księdzu Stefano Gove, który jest obecnie sługą Bożym, Matka Boża często mówiła o nadchodzącym wielkim huraganie. Nie wiedziałem tego. Wydawało mi się, że to słowo jest dla mnie wyjątkowe. Ale tydzień lub dwa później usiadłem z Biblią i nadal uważam Księgę Objawienia za niesamowicie tajemniczą księgę. Czytałem więc to na kolanach, bo wiele osób próbowało to interpretować. Podchodzę do tego tak: Panie, jeśli masz jakąś wiedzę, to świetnie. Ale nie zamierzam próbować tego wszystkiego rozgryźć. Ponieważ w książce nieustannie przeskakujemy między wizjami triumfu na końcu, Kościoła triumfującego, a następnie Kościoła walczącego. A John ciągle przeskakuje w przód i w tył, a jego pole widzenia zmienia się w zależności od sytuacji. Ale tego dnia, po tej burzy, mniej więcej tydzień później, siadam i zaczynam czytać szósty rozdział o siedmiu pieczęciach Objawienia. I kiedy zaczynam czytać, Doug, nagle słyszę w sercu głos Ducha Świętego, który mówi, że to jest wielka burza. Uh-huh Wow. I zaczynam czytać. Pierwsza pieczęć przedstawia jeźdźca na białym koniu w koronie, który wyrusza na wyprawę od zwycięstwa do zwycięstwa. Znalazłem cytat Piusa XII, który stwierdza, że według niego tym jeźdźcem jest Jezus. A inny święty powiedział, że Duch Święty. Ale w gruncie rzeczy chodzi o złamanie pieczęci, które tak naprawdę są karami wymierzonymi przez człowieka, jak zaraz zobaczycie. i to tak jakby Jezus powiedział, że sprawię, że wszystko obróci się ku dobremu pozwalam na to on jest tym, który w rzeczywistości otwiera te pieczęcie i to tak jakby powiedział, że teraz przyniosę przez to zwycięstwo, ponieważ przejdę przez to bardzo szybko Doug, ale kiedy to robię chcę, żeby moi czytelnicy pomyśleli o tym, co mówią dzisiejsze nagłówki po prostu pomyślcie o tym, co mówią nagłówki ponieważ nie sądzę, że trzeba być prawdziwym mistykiem, żeby widzieć na własne oczy codziennie w wiadomościach, co się dzieje i myślę, że to Objawienie rozdział 6 myślę, że jesteśmy w pierwszych wiatrach pierwszych sztormowych falach tej wielkiej burzy druga pieczęć to jeździec na czerwonym koniu, któremu dano wielki miecz, aby odebrać pokój ziemi i jest powiedziane, że ludzie zaczęli się nawzajem zabijać mam na myśli to, że to, co tu mówię, nie jest łatwe i nie czerpię radości z mówienia tych rzeczy ale możesz zobaczyć narody teraz jesteśmy jesteśmy na skraju potencjalnej katastrofy nuklearnej uh właśnie w tym nie musimy tego robić, żeby całkowicie zdestabilizować świat, ale jesteśmy na krawędzi tego i wydaje się, że narody już się na to zdecydowały. W tym tygodniu słyszeliśmy, jak europejscy przywódcy pytają: co teraz czeka Europę? Musicie się przygotować, bo to będzie katastrofa i wojna, jakiej jeszcze nie widzieliśmy. Mówią to ludziom. Mówią im, żeby w tej chwili gromadzili towary. Trzecią pieczęcią jest jeździec na czarnym koniu. I św. Jan słyszy głos wołający: kwarta pszenicy za denara, co oznacza dzienną pensję, pozwala kupić tylko kwartę pszenicy, to tak jakby za dzienną pensję można było kupić bochenek chleba. Co to jest? To inflacja, to załamanie gospodarcze. Stoimy na skraju załamania gospodarczego, ponieważ obecnie widzimy, jak wiele krajów odchodzi od petrodolara. I widzimy to również w czasie pandemii. Widzieliśmy, jak nasze łańcuchy dostaw są prawie dwa lub trzy dni załamania. Tak blisko są nasze łańcuchy dostaw do załamania. Więc gdy tylko ktoś powiedział, że może zabraknąć papieru toaletowego, zobaczyliśmy, jak sklepy wszędzie pustoszeją z powodu braku papieru toaletowego. Zatem załamanie gospodarcze w przypadku wojny spowodowałoby przerwanie łańcuchów dostaw. Zamknięto by granice, a potem nastąpiła hiperinflacja i załamanie gospodarcze. Nie twierdzę, że Św. Wizja Johna jest w tym przypadku z konieczności chronologiczna. Myślę, że już zaczynamy to dostrzegać. jak spirala, jak huragan, który wiruje ku oku cyklonu. Im bliżej jesteś, tym bardziej intensywne się staje. Myślę, że właśnie to obserwujemy. Następnie czwarta pieczęć zostaje złamana i napisano na niej: „Wychodzi blady koń, na którym dosiadają Śmierć i Hades”. Dano mu władzę nad czwartą częścią ziemi, aby zabijał mieczem, głodem, zarazą i dzikimi zwierzętami ziemi. Cóż, już widzieliśmy, chyba na podstawie moich ostatnich obliczeń, że 26 do 30 naukowców potwierdziło, że ostatnia pandemia była wywołana przez wirusa stworzonego przez człowieka. Nadal widzimy, jak je wykopują. Dowiedzieliśmy się o tym dopiero dwa tygodnie temu. Oni ciągle bawią się tymi wirusami. Badania te polegają na stworzeniu wirusa, który będzie się rozprzestrzeniał. Większość wirusów, które rozprzestrzeniają się szybko, nie jest śmiertelna. Jednak w badaniach nad zyskiem funkcji próbują wziąć śmiercionośnego wirusa, który trudno się rozprzestrzenia i dopasować go do innego wirusa, który rozprzestrzenia się łatwo. To jest diaboliczne. Takie zachowanie powinno zostać zakazane i potępione. Wiele państw tak właśnie postępuje. Tak. Tak, ale to się nadal dzieje.
Doug Barry • 01:41:32
Czy to też wpisuje się w bezprawie, o którym mówisz? Chodzi mi o to, że po prostu… sposób, w jaki potraktowano całą sprawę, naruszał wiele dziedzin prawa i po prostu zdrowy rozsądek.
Mark Mallett • 01:41:45
Tak, to prawda. To bezprawie. Wszystko, co ci opisuję, to bezprawie. Co dzieje się na całym świecie? Wszystkie te wojny to po prostu bezprawie. I tak naprawdę europejscy przywódcy w Davos to mówili. Właściwie, jak sądzę, mój premier powiedział, że nie ma już rządów prawa. Teraz Mark Carney jest częścią elity globalistów, którą chcą zobaczyć. Oni projektują Wielki Reset. Projektują cały ten proces odbudowy na lepsze. I jak ci już mówiłem, Doug, jak odbudować na lepsze, jeśli nie zburzymy wszystkiego? Wielki Reset oznacza zburzenie wszystkiego do fundamentów. A ci globaliści chcą to odbudować zgodnie z neokomunistycznym paradygmatem kapitalistycznym. Nazywają to kapitalizmem akcjonariuszy, w którym jest tylko grupa ludzi, którzy są właścicielami wszystkiego. A reszta z nas będzie wynajmować. Więc jeśli potrzebujesz lodówki, wynajmiesz. Jeśli potrzebujesz samochodu, wynajmiesz. A cała idea polega na ograniczeniu globalnego ocieplenia. Chodzi o ratowanie planety. Ale to właśnie wychodzi na jaw neokomunizm, przed którym ostrzegała Matka Boska w Fatimie w 1917 roku.
Doug Barry • 01:43:01
Czy wasz premier nie wyraził się ostatnio jasno, kiedy powiedział, może miesiąc temu, że wszystko jest gotowe do współpracy z Chinami w nowym porządku świata? I powiedział to w ten sposób. Zrobił pauzę, nowy porządek świata. Naprawdę to podkreślał.
Mark Mallett • 01:43:20
tak, on był bardzo rozważny w tym, co powiedział, a potem w swojej nowej umowie z Chinami, a teraz dopiero wczoraj dowiedzieliśmy się, że Kanada pozwoli chińskiemu wojsku przybyć i ćwiczyć z naszym wojskiem, to jest niewiarygodne, to komunistyczne Chiny, tak, kto prześladuje obecnie kościół w komunistycznych Chinach, więc wszyscy ci ludzie, którzy kochają... wiesz, nie bawię się tu w politykę, ale ludzie, którzy kochają Marka Carneya, nie mają pojęcia, kim jest ten człowiek. Przeanalizowałem słowa tego człowieka. Jego książki opowiadają o poglądach Karla Marksa, Lenina, Stalina i planowaniu centralnym. O to właśnie mu chodzi. Możesz przeczytać jego książkę. Peter Foster z National Post przeprowadził analizę i zidentyfikował wszystkie te rzeczy. Więc ostatecznie do czego to prowadzi, jeśli zaczniemy wprowadzać w życie paradygmat komunistycznych Chin – a tak naprawdę, Doug, komunistyczne Chiny z systemem kredytu społecznego już to robią. Zamierzamy wdrożyć to w Ameryce Północnej i na Zachodzie za pomocą kamer monitorujących i technologii monitorującej. Jesteśmy więc bardzo blisko osiągnięcia tego celu. Potrzebne są cyfrowe dowody osobiste, a ich wdrażanie w Australii już się zaczęło. Kanada jest na dobrej drodze do tego. i tak naprawdę prowadzi to do wielu rzeczy europa tak europa unia europejska miała zacząć działać tej jesieni tak do czego to tak naprawdę prowadzi to jest piąta pieczęć, o której czytamy o męczennikach pod ołtarzem wołających do boga jak długo jeszcze zanim pomścisz krew którą przelaliśmy a bóg mówi jeszcze trochę, jeszcze trochę, aż pełna liczba męczenników zostanie uzupełniona i właśnie teraz Doug widzimy na całym świecie prześladowania chrześcijan nie mające sobie równych, które teraz eksplodują i mówię o Nigerii i innych Indiach i innych częściach, to rozlew krwi i ciekawe w Objawieniu 20 wierzę, że to męczennicy, którzy panują z Chrystusem w erze pokoju zostali ścięci. Kto by pomyślał, że w latach dwudziestych XXI wieku znów będziemy świadkami ścinania chrześcijan, niczym podczas rewolucji francuskiej w XIX wieku, a jednak tak się stało. I tak więc, Doug, i zrobię to bardzo szybko, dochodzimy do szóstej pieczęci i nagle następuje trzęsienie ziemi. Następuje silne trzęsienie. Mówi się, że gwiazdy spadają z nieba. Niebo się rozciągnęło. Ma miejsce jakieś mistyczne wydarzenie. I nagle wszyscy na całej planecie, od książąt po żebraków, czują, że nadszedł gniew Baranka. Chcą się schować w jaskiniach i przykryć skałami. Coś ich przekonuje i myślą, że nadszedł gniew Baranka. A wiemy o tym na podstawie tego, co powiedział św. Mówili tak Służebnica Boża Faustyna, Stefano Gobi i inni mistycy ze Stanów Zjednoczonych, jak Jennifer i inni. Jednym z najważniejszych jest ostrzeżenie, jakie Bóg da światu, gdy tylko dotrzemy, jak sądzę, do oka cyklonu. I szczerze, Doug, nie sądzę, żebyśmy już tam dotarli. Myślę, że zmierzamy w tym kierunku. Ale myślę, że to wszystko nadejdzie. A świat zostanie rzucony na kolana, jak syn marnotrawny. Pamiętasz przypowieść o synu marnotrawnym? Piszą, że kraj nawiedził głód. Przepuścił wszystkie swoje pieniądze. Był zdesperowany. I myślę, że Bóg pozwoli nam dojść do momentu, w którym roztrwonimy nasz spadek. Nasze chrześcijańskie dziedzictwo to to, co robi Zachód. I nagle stajemy na kolanach i okazuje się, że świnie jedzą lepiej od nas, jak mówi przypowieść o synu marnotrawnym. I w tym momencie syn doznaje olśnienia sumienia. Jezus mówi, syn mówi, co uczyniłem? Dlaczego opuściłem dom mojego ojca? Więc wstanę i pójdę do mego ojca i powiem mu, że nie jestem już godzien być twoim synem. Będę tylko niewolnikiem. I z tym wraca do domu. Myślę, że szósta pieczęć to moment syna marnotrawnego dla świata, kiedy Bóg raz na zawsze oddzieli pszenicę od chwastów. Jak powiedział Jezus, tak się stanie przy końcu czasów, co niekoniecznie oznacza koniec świata. To koniec epoki. I to wielkie przesiewanie nastąpi. A Ojciec Gobi powiedział, że będzie to jakby sąd w miniaturze, podczas którego sumienia wszystkich zostaną oświecone. I zobaczymy siebie tak, jakbyśmy stali przed tronem Boga. St Faustyna opisała. Doświadczyła tego i opisała, że na niebie ukaże się znak w postaci świetlistego krzyża. z ran Chrystusa, gdzie został ukrzyżowany, aby to światło spływało na ziemię. Myślę, że to światło wleje się do naszych serc, oświeci nas i ostrzeże. To będzie ostatnie ostrzeżenie, ponieważ jeśli zaczniesz czytać Księgę Objawienia, uświadomisz sobie, że Chrystus rzeczywiście powróci. A wszyscy ci, którzy ostatecznie pójdą za Antychrystem, którzy przyjmą jego znamię, zostaną usunięci ze świata razem z Antychrystem i fałszywym prorokiem. A potem przychodzi Boże zwycięstwo i triumf dla Kościoła. I wiem, że się zastanawiacie, czy musimy to zrobić, siódmą pieczęć. Czym jest siódma pieczęć? Mówi się, że gdy Baranek Boży złamał siódmą pieczęć, w niebie na pół godziny zapadła cisza. Co to jest? Pamiętajcie, kiedy zaczynałem czytać ten rozdział, Duch Święty powiedział, że to jest wielka burza, wielki huragan. To oko cyklonu. to oko cyklonu i czytasz, co się dzieje po złamaniu siódmej pieczęci. Aniołowie krążą, zanim ukarzą ziemię. Wszystko, co dzieje się do tego momentu, to moim zdaniem karcenie wymierzone przez człowieka. Ale potem wkracza Bóg, bo człowiek dokonuje wyboru. Jest powiedziane, że aniołowie przychodzą na świat wszystkim wierzącym w tym okresie spokoju i pokoju, kiedy musimy podjąć decyzję, czy wybrać Jezusa, czy nie. I tak, Doug, jednym z pierwszych słów, jakie Pan przekazał mi na początku 2002 roku, kiedy zaczynałem pisać tego bloga, było jedno słowo: przygotuj się. Powiedział: przygotuj się. Innym słowem, które do mnie powiedział było: wyjdź. Myślę, że w Objawieniu 18 jest powiedziane: Wyjdźcie z Babilonu. I wiesz co? W tym tygodniu słyszę Jezusa. Przez ostatnie dwa tygodnie znów mocno je słyszałem w swoim sercu. Jezus mówi: wyjdźcie z Babilonu. Czy wiesz czym jest Babilon? Wszyscy trzymamy to w swoich rękach. To jest Babilon. Tracimy czas przeglądając filmy i śmieci, i marnujemy czas, podczas gdy świat potrzebuje ewangelizacji. A Jezus mówi nam, abyśmy wykorzystali go jako narzędzie, ale potem wyszli z Babilonu. Wyjdź z tego świata pornografii, tego świata materializmu, tego świata rozrywki, w którym wy, chrześcijanie, marnujecie swój czas i wejdź do mojego serca właśnie teraz, ponieważ nadchodzi wielka burza. Wejdź do serca naszej Matki, którą posłałem ci jako twoją arkę. Jak powiedział Elizabeth Kindleman, moja Matka jest twoją arką na te czasy i dlatego poświęcenie się Maryi jest tak ważne, ponieważ Ona przyjmuje nas do swojego serca. I powiedziała w Fatimie, na wypadek gdyby protestanci tego słuchali, wiecie, powiedziała w Fatimie: Moje Niepokalane Serce jest waszą ucieczką i drogą, która zaprowadzi was do Boga. Dlatego Maryja zaprowadzi nas do serca Jezusa, jak nikt inny nie może, bo jest Jego Mamą. I oto jesteśmy. A trzecie słowo, które pojawiło się w artykule zatytułowanym Przygotuj się, który napisałem w 2005 r., brzmiało: pozostań w stanie łaski, zawsze w stanie łaski. A to oznacza, że nie należy popadać w grzech śmiertelny. Teraz my wszyscy, łącznie ze mną, zmagamy się z grzechem powszednim na co dzień. Tracimy cierpliwość. Możemy stracić język. Możemy nie być w stanie utrzymać wzroku przez chwilę. Ale grzechem śmiertelnym są te grzechy ciężkie, które św. Paweł w Liście do Galatów i innych miejscach wymienia cudzołóstwo, nierząd, morderstwo itd. A te rodzaje grzechów są poważne i gdy świadomie je wybieramy, świadomie w nie wchodzimy i je popełniamy, nie oddalają nas one od miłości Boga, ale oddalają nas od Jego uświęcającej łaski. A Jezus ostrzega. Mówi, że nadejdzie czas, gdy ludzie zostaną zabrani z powierzchni ziemi w mgnieniu oka. I to nadchodzi. Jeśli mówimy o wojnie nuklearnej, a Jan Paweł II powiedział to, powiedział to pielgrzymom w Folder w Niemczech. Zapytali go, co jest treścią trzeciej tajemnicy fatimskiej? Co to jest? A on powiedział, że tak naprawdę nie ma już powodu o tym mówić. Powiedział, że ponieważ ludzie będą zabierani z tej planety w jednej sekundzie do drugiej, nie będzie już potrzeby, aby o tym mówić. Powiedział, że konieczne jest wzięcie ramienia różańca i krzyża, i rozpoczęcie prawdziwego przygotowywania naszych serc na to, co jest tu i teraz, i na to, co nadchodzi. Trochę go parafrazuję.
Doug Barry • 01:53:08
Ale właśnie tu jesteśmy. Myślę o tym, kiedy powiedział, że miliony… Myślałem, że powiedział, że miliony zostaną zabrane naprawdę w mgnieniu oka. Myślałem, że to były miliony.
Mark Mallett • 01:53:23
Tak, to były miliony.
Doug Barry • 01:53:24
I myślałem, że powiedział „ogień, woda czy coś w tym stylu”, że to będzie coś tak niszczycielskiego i przytłaczającego, że przekroczy nasze zrozumienie. Wiemy, że było wiele przekazów mówiących o rzeczach dziejących się tak szybko, że ludzie nie będą mieli czasu, żeby się do czegokolwiek przygotować, dlatego tak ważne jest wcześniejsze przygotowanie. Jak mówisz, trzeba pozostać w stanie łaski i o to walczyć. A jeśli znajdziemy się w trudnej sytuacji, w trudnych chwilach, uklękniemy, będziemy błagać Boga o litość, a następnym rozsądnym razem będziemy mogli się wyspowiadać i być w ten sposób przygotowani przez cały czas. Fascynujące. I wracając do kilku rzeczy, które powiedziałeś. Po pierwsze, na początku tego wszystkiego, jedziesz między koncertami. Rozumiesz. Zdejmujesz blokadę. Idziesz do hotelu tej nocy. Grasz w „Crack the Bible” i tam czytasz słowo o blokadzie. To znaczy, to jest początek wszystkiego, co teraz ci się objawiło, a potem zostajesz poinstruowany, żeby być strażnikiem. A to, o czym mówisz, Marku, to coś, co, jak wiem, powiedziało wiele osób. Coś w sercu mówi to czy tamto, ale myślę, że wiele osób boi się podjąć kroki lub nie jest pewnych, czy podjąć kroki przygotowawcze. Zdecydowanie chcemy wspomnieć pod koniec, gdzie ludzie będą mogli znaleźć więcej twoich prac i tekstów. Śmiało. Strona internetowa, powtórzę, to thenowword.com. Czy to prawda?
Mark Mallett • 01:54:42
To prawda, tak.
Doug Barry • 01:54:44
thenowword.com, więc chcemy, żeby wszyscy wyszli i sprawdzili rzeczy Marka, jeśli chcecie go obserwować, jeśli jeszcze tego nie robicie, um thenowword.com, a także znajdziecie tam mnóstwo świetnej muzyki
Mark Mallett • 01:54:54
ponieważ nadal to robisz, nadal zajmujesz się muzyką, wiesz, że prowadziłem adorację z moim zespołem, nie robiliśmy tego od zeszłej jesieni, ale prowadziliśmy ludzi w adoracji poprzez muzykę i oczywiście gram nawet na mszy w mojej lokalnej społeczności, ale naprawdę mój czas teraz poświęcam na pisanie i mówienie oraz przygotowywanie ludzi na tę wielką burzę, która, myślę, że wkrótce się ziści, uh tak, i mamy ramy czasowe, co powiedziałem, nie mam dla ciebie ram czasowych, zawsze jestem podejrzliwy wobec ludzi, którzy ustalają daty, ale eee, myślę, że najważniejsze jest to, ile nam zostało czasu,
Doug Barry • 01:55:37
jesteśmy na końcu, mamy jeszcze około 20 minut, tak, och, okej, tak, czy miałeś jakieś
Mark Mallett • 01:55:45
pytania tak, chcę wtrącić coś, kilka rzeczy, które uderzają mnie z tego, co powiedziałeś
Doug Barry • 01:55:49
Mówiłem, że to bardzo do mnie przemawia i myślę, że świetnym argumentem jest to, że opisujesz wszystkie te światowe wydarzenia i niektóre z rzeczy, o których mówiłem w pierwszej godzinie, od niepokojów społecznych po inne formy zachowań, anarchię, bezprawie, widzieliśmy to w przypadku rządów, widzieliśmy to, wiesz, mamy problemy z pogodą, które się nasilają i zmieniają, i wiem, że są pewne przesłania, nasza pani powiedziała, że klęski żywiołowe będą się nasilać i będą intensywniejsze oczywiście powiedziano nam, że to wszystko zmiana klimatu i dlatego otrzymujemy, że nasza błogosławiona matka powiedziała, że to ma związek z grzechem człowieka, i to są wszystkie ostrzeżenia i narzekania i bóle porodowe, jeśli chcesz, rzeczy, które nadejdą. Chciałem jednak również zaznaczyć, że wierzę, iż wszystko, co mówisz, ma sens, że widzimy naturalny układ problemów ze względu na kwestię duchową, co, mając z tobą ten krótki czas, rzuca światło na pytania, jakie kroki powinniśmy podjąć i jak chcesz rozwiązać ten problem naturalnie, fizycznie lub duchowo – powinienem raczej powiedzieć, ponieważ wiem, że masz farmę i podjąłeś pewne kroki na poziomie naturalnym, aby poradzić sobie z czymkolwiek, nawet z bólami porodowymi, które mogą nadejść, zanim dotrzemy do momentu, w którym Bóg może powiedzieć: „Teraz to wszystko moja sprawa”, ale są rzeczy, które do tego prowadzą, czy to klęski żywiołowe, czy niepokoje społeczne, kiedy musimy mieć te rzeczy na miejscu najlepiej, jak potrafimy, a resztę powierzyć Bogu. Co sądzisz o wszelkich aspektach natury, do których czułeś się powołany dla swojej rodziny i co mógłbyś teraz doradzić naszym słuchaczom, aby zrobili chociaż ten pierwszy krok lub kolejny? Oczywiście modlitwa i przygotowanie duchowe są najważniejsze, ale w kwestii natury…
Mark Mallett • 01:57:42
poziom, co o tym myślisz? Tak, to pytanie zadaje sobie wiele osób. Myślę więc, że musimy pamiętać o prawie natury. W naszej naturze leży chęć zachowania życia. Nie ma nic złego w myśleniu naprzód. Ale mówię ludziom, mówię: spójrzcie na dzisiejszą pogodę. Przyjrzyjmy się niektórym skrajnościom, jakie mamy. W dużej mierze ma to związek z tym, że populacje powstają obecnie w strefach huraganów i tornad itd. Wbrew temu, co mówią media, niedawno czytałem wypowiedź klimatologa, który stwierdził, że liczba ofiar katastrof naturalnych wcale nie wzrosła. Wykorzystują to w ideologii zmian klimatycznych, aby przekonać ludzi, że według zegarka Grety Thunberg koniec świata nastąpi za 1.2 roku. Właściwie nie, wydaje mi się, że to było w zeszłym roku. No więc tak, nie jest. Ale jednocześnie widzimy rzeczy na poziomie naturalnym, w tym to, o czym wspomniałem wcześniej. Łańcuchy dostaw nie są zdrowe, wręcz niebezpieczne, tak, jesteśmy karmieni przez pięć międzynarodowych korporacji, ludzie nie wiedzą nawet, jak uprawiać ogrody, a przy tych nowych pokoleniach stajemy się coraz bardziej zależni od państwa. To przypomina mi kardynała Newmana. Przeczytam to, bo kardynał Newman naprawdę trafnie ujął sprawę, mówi, że jeśli chcesz lepiej zrozumieć znaki czasu, Mówi, że gdy oddamy się światu i będziemy od niego zależni, jeśli chodzi o ochronę, wyrzekniemy się naszej niezależności i siły, wówczas Antychryst zaatakuje nas z furią, tak daleko, jak Bóg mu pozwoli. Cóż to było za odkrycie! I wtedy, jak mówi, imperium rzymskie się rozpadnie. Powinniśmy o tym chwilę porozmawiać, ponieważ pierwsi Ojcowie Kościoła uważali, że powstrzymuje Antychrysta Cesarstwo Rzymskie, a kardynał Newman powiedział, że Cesarstwo Rzymskie wcale nie zniknęło, wciąż istnieje i w pewnym sensie istnieje na Zachodzie, ale Zachód, jak teraz widzimy, jest na skraju upadku. Próbują dosłownie doprowadzić do upadku Zachodu poprzez otwieranie granic i masową imigrację, co doprowadziło do chaosu. Zobaczycie, nadchodzi załamanie gospodarcze, ponieważ nie można utrzymywać takiego długu i nie można drukować pieniędzy w nieskończoność. Kiedy więc to nastąpi, będzie to Wielki Reset. Oto co nadchodzi i co otwiera drogę Antychrystowi. Dlatego mówię, że musimy zwracać uwagę na znaki czasu, bo to wszystko nas dotyczy. To samo mówi św. Jan mówi o umiejętności kupowania i sprzedawania. Doug, cała infrastruktura jest już gotowa. Widzieliśmy to już pięć lat temu, gdy wiele osób nie mogło wejść. Nie mogli kupować i sprzedawać w sklepach. Ja też należałem do tej grupy ludzi, chyba że miałeś paszport szczepionkowy. Teraz łączą paszport szczepionkowy z cyfrowym dowodem osobistym. I to właśnie będą robić. Więc jeśli nie przyjmiesz zastrzyków, których chcą, jeśli nie masz cyfrowego dowodu osobistego, jeśli twój ślad węglowy, kupujesz za dużo mięsa, to teraz mają sposób, żeby cię zamknąć, żeby kontrolować twoje zakupy i sprzedaż. Osobiście uważam, że jeśli dojdziemy do momentu przyjęcia znaku bestii, to z punktu widzenia wiary będzie coś, co nam pozwoli, ale i zabroni przyjęcia tego znaku. Myślę, że to będzie oczywiste. Myślę, że sama myśl o tym, że zmuszają mnie do wstrzyknięcia czegoś w moją skroń, która jest świątynią Ducha Świętego, do zrobienia mi tatuażu lub wstrzyknięcia czegoś w moje czoło lub rękę, jest naruszeniem mojej świątyni. To już wystarczający powód, żeby powiedzieć, że nie zamierzam stać się dla was towarem. Ale wróćmy do twojego pytania. Dygresję. Myślę, że dzisiaj ma sens posiadanie zapasu towarów wystarczającego na dwa, trzy miesiące, ze względu na sytuację w łańcuchu dostaw. Dziś w nocy możemy być świadkami wybuchu wojny i załamania się łańcuchów dostaw. Myślę więc, że rozsądnie będzie mieć przy sobie zapas wody w butelkach i ewentualnie generator, jeśli mieszkasz we własnym domu. To są rzeczy na wyższym poziomie. Ale wiesz, Doug, wiele osób pisze do mnie i mówi, że mieszka w mieszkaniu i nie ma pokoju. Mówię, no dobrze, wtedy mam zapas jedzenia na parę tygodni, przechowywany w szafie lub gdziekolwiek. Coś, co pomoże ci przejść od stanu, w którym nic nie masz. Bo jeśli rzeczywiście dojdzie do momentu, w którym łańcuchy dostaw nagle się załamią, znalezienie jedzenia stanie się naprawdę trudne. Musisz się do tego przyzwyczaić, porozmawiać z sąsiadami i to ustalić. Trudno to zrobić, gdy szukasz pomysłu na kolejny posiłek. Jeśli jednak dysponujesz kilkoma dniami, tygodniami lub miesiącami wolnego czasu, możesz zacząć planować.
Doug Barry • 02:02:53
Tak, wtrącę się na chwilę. Pozwól, że wtrącę. No dalej, Doug. Wybacz. Dlatego zachęcamy ludzi do odwiedzenia naszej strony. Mamy brcoalition.com ukośnik unite. I mamy tam na ekranie pasek informacyjny i na dole. Mamy kurs, kurs BREP, kurs „Be Ready Emergency Preparedness”, który porusza wiele z tego, o czym mówisz. A ludzie w mieszkaniach – nie da się tam wstawić generatora. Nie, bo musi być na zewnątrz, żeby odprowadzać spaliny i tak dalej. Ale można mieć zapasową stację akumulatorów. Może zapewnić trochę energii. Może zasilić lodówkę. Może być zasilana energią słoneczną. Można ją nawet ładować przez okna. Wiesz, jeśli słońce wpada przez te okna. Są rzeczy, filtry do wody i wszystkie tego typu rzeczy, które powinniśmy mieć do pewnego stopnia, jak mówisz. Może to być ten krok pomiędzy, wiesz, kilkoma dniami, zanim znajdziesz tych ludzi, z którymi chcesz się połączyć, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, a uświadomieniem sobie, że zapasy na kilka dni, kilka tygodni, miesiąc lub dłużej mogą wystarczyć, żebyś przetrwał, dopóki sprawy się nie zmienią i nie znajdziesz odpowiednich osób. Dlatego chcę zachęcić wszystkich do posłuchania tego, co mówi Mark. Zajrzyj na BRCoalition.com (przód slash unite). Mamy tam dostęp do kursu i niezłomne członkostwo, które może pomóc ludziom nauczyć się tego wszystkiego bardziej szczegółowo. Ale masz rację. Kilka rzeczy tu i tam, to jak taśma klejąca i spinacz do papieru. Jeśli dasz to MacGyverowi, staremu programowi o MacGyverze, on wie, jak rozbroić bombę. Ale są rzeczy, które można zrobić, jeśli mamy tylko kilka podstawowych rzeczy, które mogą przynieść ludziom dużo nadziei. może wywołać uśmiech na twarzy dziecka, nawet gdy jest przestraszone i głodne, a to jest coś, o czym musimy myśleć jako ludzie, których Bóg powierzył naszej opiece. Przepraszam, że przerywam. Chciałem tylko o tym wspomnieć. Ludzie mogą to sprawdzić na dole ekranu. Tak, nie, to jest
Mark Mallett • 02:04:40
To wspaniałe i wiesz, co wiem o tobie i twoim apostolacie, Doug, nie miałbym problemu z polecaniem cię ludziom, ponieważ uważam, że jesteś naprawdę zrównoważony w tym wszystkim. Dziękuję. Ale pozwól, że dam naprawdę ogromną wskazówkę, czyli ostateczne nastawienie dla ciebie, dla mnie i dla wszystkich słuchających jako chrześcijan, czyli że musisz być gotowy oddać swoje życie za Jezusa Chrystusa. To jest twoje ostateczne przygotowanie. Ponieważ jeśli myślisz o samozachowaniu, Jezus ma dla ciebie słowo. Powiedział: „Kto chce zachować swoje życie, straci je, a kto straci swe życie z mego powodu, zachowa je”. Człowiek, który chce zyskać świat, a stracić swoją duszę, posługuje się zyskiem, aby zyskać świat, a stracić swoją duszę. Jezus powiedział: „Jeśli mnie prześladowali, was będą prześladować. Jeśli mnie nienawidzili, was będą nienawidzić”. W tych czasach rozpadu społeczeństwa, jeśli naprawdę wkraczamy w tę wielką burzę, musimy być naprawdę przygotowani na ewangelizację, na wyjście i pocieszanie pogrążonych w żałobie, na bycie z tymi, którzy są zrozpaczeni, zagubieni, którzy szukają odpowiedzi. Doug, podczas pandemii COVID-19 nie mogłem uwierzyć w ruch, jaki generował się na mojej stronie internetowej. Ludzie z doktoratami pisali do mnie i pytali: co się dzieje? Dajcie mi jakieś odpowiedzi. Ludzie się rozpadali, bo wyczuwali coś o wiele większego, coś złego w sposobie, w jaki zamknęliśmy nasze kościoły, zamknęliśmy nasze społeczeństwo, w jaki to się stało, wyczuwali coś złego za tym, to są ludzie, którzy byli agnostykami, którzy nie byli praktykującymi chrześcijanami, przychodzą do mnie i mówią: „Co się dzieje, co to jest?”, więc musimy być gotowi świadczyć ludziom, musimy być gotowi wejść do naszych sklepów, od jedzenia, które możecie przechowywać, i podzielić się nim, tak, wiesz, niektórzy ludzie mówią: „Co mam zrobić?”, „Czy powinienem mieć broń?”, powiedziałem: „Cóż, co zrobisz?”, „Zastrzelisz kogoś, jeśli przyjdzie do twoich drzwi i będzie chciał kanapkę”, „Mam w sobie element chaosu, nalegał na załamanie się idola”, „Mam w sobie element polowania, gdzie możesz mieć broń, ale ostatecznie jako chrześcijanie, eee, nie jesteśmy tam, żeby strzelać do ludzi, eee, jesteśmy tam, żeby im pomóc, a to zupełnie inna sprawa i myślę, że obejmujesz cały aspekt samoobrony, który jest uzasadnioną katolicką doktryną moralną”. samoobrona, ale tam, ale na tym
Doug Barry • 02:07:08
Istnieją jasne, jasne punkty, które należy zrozumieć, jeśli chodzi o użycie broni palnej i użycie tego rodzaju siły. Podstawowe stwierdzenie w Katechizmie na ten temat brzmi: samoobrona może mieć zasadniczo podwójny skutek. Po pierwsze, intencją jest powstrzymanie siły, jeśli masz stanowić zagrożenie, a nie kogoś szukającego jedzenia, kogoś, kto zagraża, ale po drugie, nie powinniśmy mieć zamiaru odebrać komuś życia. Taki może być skutek działania mającego na celu powstrzymanie zagrożenia. Jan Paweł II mówi, że w pewnych przypadkach jest to moralnie uzasadnione, ale masz rację. Istnieje nauczanie Kościoła, ale jest ono dość szczegółowe i powinniśmy być przygotowani, aby to wiedzieć, abyśmy nie zwariowali i nie zaczęli po prostu wchodzić z bronią w ręku, ponieważ to absolutnie zły sposób postępowania.
Mark Mallett • 02:07:50
I szczerze mówiąc, widziałem to, Doug. Widziałem chrześcijan, których znam, i oni też tak mówili.
Doug Barry • 02:07:55
Zastrzelimy każdego, kto wejdzie na teren posesji. Wiem. Nie należy tak na to patrzeć. Tak, nie należy tak na to patrzeć.
Mark Mallett • 02:08:03
Ale wróćmy do sedna tego, czyli do prawdziwego przygotowania się do oddania życia za Jezusa. Przygotujcie się na nową ewangelizację. Bo jeśli to ostrzeżenie nadejdzie, jeśli to jest prawdziwe, wierzę w ostrzeżenie wypowiedziane w Gerze Bandal, myślę, że to Objawienie, rozdział 6, szósta pieczęć. To nie koniec świata. To nie sąd ostateczny. To wstrząs, wielkie wstrząsanie naszymi sumieniami, jak to ujęła służebnica Boża Maria Esperanza. Powiedziała, że sumienia tego ludu muszą zostać wstrząśnięte i to nadchodzi, powiedziała. Ale wiesz, szłam drogą pewnego dnia, wiele lat temu, kiedy nagle, Doug, usłyszałam to słowo w sercu. A Pan po prostu powiedział: co nadchodzi? Nikt nie przejdzie przez to inaczej niż tylko dzięki łasce.
Doug Barry • 02:08:48
Tak, zgadzam się z tym.
Mark Mallett • 02:08:49
I zrozumiałem w jednej chwili, moje charyzmaty, moje zasoby, moje bronie, cokolwiek możesz mieć, co myślisz, że masz teraz za wiarę, Pan mówi, że tylko dzięki łasce przejdziesz przez tę wielką burzę. I przeczytasz w Objawieniu, rozdział 13, wszyscy wołają: Któż może się równać z bestią? System kontroli, który świat ma wprowadzić za pomocą cyfrowych dowodów tożsamości i tak dalej, nikt nie ucieknie przed systemem nadzoru. Nikt nie może. Nikt nie przejdzie przez to inaczej niż dzięki łasce Boga. I dlatego moje ostatnie słowo do ciebie w tych ostatnich minutach to odnieść się do słów… Ile nam zostało czasu, Doug? Bo po prostu muszę być ostrożny. Około pięciu minut. Dobrze. Czy mogę się tym z tobą podzielić? Oczywiście.
Doug Barry • 02:09:36
No dalej, mój przyjacielu.
Mark Mallett • 02:09:37
Dobrze, pozwólcie, że się tym z wami podzielę, ponieważ są to słowa papieża Benedykta, który przemawiał do biskupów całego świata w 2005 r. Powiedział, że groźba sądu dotyczy nas, Kościoła w Europie, Europy i Zachodu w ogólności. Zwróćcie na to uwagę, ponieważ oznacza to upadek tego, co pozostało z Cesarstwa Rzymskiego, usunięcie ograniczeń, które mogą doprowadzić do przyjścia Antychrysta. Papież powiedział, że poprzez tę Ewangelię Pan woła do naszych uszu z Księgi Objawienia, którą kieruje do Kościoła w Efezie. Jeżeli się nie nawrócisz, przyjdę do ciebie i ruszę twój świecznik z jego miejsca. Papież Benedykt XVI mówi dalej, że i nam może zostać odebrane światło, dlatego dobrze zrobimy, jeśli pozwolimy, aby to ostrzeżenie zabrzmiało z całą powagą w naszych sercach, wołając do Pana: Pomóż nam się nawrócić. Daj nam wszystkim łaskę prawdziwej odnowy. Nie pozwól, aby Twoje światło pośród nas zgasło. Wzmocnij naszą wiarę, nadzieję i miłość, abyśmy mogli wydawać dobre owoce. Mówi, że tymi słowami, mówi, groźba ta nie jest ostatnim słowem, jakie wypowiada. Nie, jest obietnica i jest ona zawarta w Ewangelii Jana 15, 5. Ja jestem krzewem winnym, a wy latoroślami. Kto trwa we mnie, a Ja w nim, ten będzie owocował w obfitości. Tymi słowami Pana Jan ilustruje nam ostateczny i prawdziwy wynik historii winnicy Bożej. Do tego właśnie zmierzamy. Bóg na końcu nie zawodzi, On zwycięża, miłość zwycięża, dlatego chcę zakończyć słowami: jeśli przeczytasz Jana 15:5 do końca, Jezus mówi: Jeśli we mnie trwacie, będziecie wydawać owoc, ponieważ beze mnie nic nie możecie uczynić. Jezus wstrząsa wszystkim i wstrząsa wszystkim, a wszystko, co nie jest zbudowane na skale, runie, w tym dosłownie nasze kościoły – stracimy je. W niektórych miejscach możemy nawet utracić sakramenty. Ale Jezus mówi: trwajcie we Mnie. Jeśli więc słuchasz tego i jesteś nominalnym, letnim chrześcijaninem, stoisz na uboczu, chcę ci powiedzieć, że Bóg tak cię kocha, że zaprosił cię na tę transmisję internetową. Co musisz zrobić? Po tym webcastingu musisz uklęknąć, pójść sam do swojego pokoju, uklęknąć i powiedzieć: Jezu, wiem, że zostałem ochrzczony. A jeśli nie jesteś ochrzczony, mówisz to samo: Jezu, chcę, żebyś był moim Panem i Zbawicielem. Chcę uczynić Cię Panem mojego życia. Jezu, oddaję Ci moje życie. Żałuję swego grzechu. Chcę wyjść z Babilonu. Jak powiedziano w Objawieniu 18: Wyjdźcie z Babilonu, abyście nie mieli udziału w jego plagach. Dlatego Bóg nas ostrzega: wyjdźcie z Babilonu, bo inaczej on was zawali. I możesz to zrobić. Możesz przyjść do Chrystusa i naprawdę nawiązać z Nim osobistą relację. I papieże to głosili. Mówili, że nawrócenie – cytuję Jana Pawła II – oznacza przyjęcie osobistej decyzji o zbawczej władzy Chrystusa i zostanie Jego uczniem. Wiesz co? Czasu jest mało, ale nie jest za późno. Myślę, że teraz jesteśmy w ostatnich chwilach czasu miłosierdzia, które Jezus dał temu światu. Fakt, że jesteś tutaj i słuchasz, to czas, abyś powiedział Jezu, daję Ci moje „tak”. Wracam do Ciebie. I tak jak złodziej na krzyżu, który spędził swoje życie na marnowaniu życia, możesz zwrócić się do Jezusa i powiedzieć: Pamiętaj mnie, Panie, kiedy przyjdziesz do swojego królestwa, a On Cię usłyszy. Amen, to jest przygotowanie. Tak, Jezu.
Doug Barry • 02:13:19
No cóż, właśnie miałem zapytać, czy takie wydarzenia, z łaski Bożej, mogą inspirować i motywować ludzi. Za chwilę zakończymy spotkanie na noc, a jutro rano o 11:00 rozpoczniemy od nowa z ojcem Heilmanem, albo ze mną, potem z ojcem Rehillem i z ojcem Heilmanem. A ludzie, po tym wszystkim, jeśli przemawialiście na konferencjach i spotkaniach parafialnych, wiecie, że jest ten drugi lub trzeci dzień, kiedy po prostu jesteśmy rozpaleni, a potem to codzienne, nazwijcie to przyziemnością lub strużką, może szybko przywrócić ludzi do życia. Na koniec, odpowiedzcie nam krótko, co to jest: uklęknijcie i módlcie się. Absolutnie. Jakie kroki, Twoim zdaniem, ludzie powinni podjąć w ciągu najbliższych dni lub tygodnia? Dajcie im kilka rzeczy duchowych, kilka rzeczy naturalnych, żeby czuli, że robią postępy. Wiecie, znajdźcie innych ludzi o podobnych poglądach i tak dalej. Ale jakie kroki zalecasz, aby mogli podjąć w ciągu najbliższych kilku dni, aby nie stracić zapału i inspiracji, które mogą im towarzyszyć po tym wydarzeniu?
Mark Mallett • 02:14:18
Jeśli jesteś katolikiem i słuchasz tego teraz, postaraj się w tym tygodniu pójść do spowiedzi, zadzwoń do swojego księdza lub idź na mszę. Poproś go przed lub po mszy. Idź do spowiedzi, ponieważ jeśli nie jesteś w stanie łaski uświęcającej, spowiedź jest sakramentem, który przywraca cię do stanu łaski i właściwej relacji z Panem i Jego mistycznym ciałem, Kościołem. Jezus powiedział do św. Faustyny, nawet jeśli twoja dusza byłaby jak rozkładające się zwłoki. Pomyśl o tym. Powiedział to Jezus, jak rozkładające się zwłoki, cud Bożego miłosierdzia w spowiedzi całkowicie przywróci twoją duszę. Po drugie, pozwól Jezusowi cię karmić. Powiedział: „Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne”. I tak przyjmij sakrament. Jeśli możesz, zacznij szukać kościoła, w którym możesz chodzić na mszę. Nie mam go tutaj, na wsi. Ale jeśli jesteś w mieście, spróbuj znaleźć mszę. Możesz chodzić na mszę nawet codziennie. Chodź częściej niż tylko w niedzielę. Chodź na mszę. Pozwól Jezusowi cię karmić. Słuchaj Słowa Bożego. Po trzecie, proś Ducha Świętego, aby zstąpił na ciebie jak nowa Pięćdziesiątnica. Słyszałem kobietę, która napisała do mnie: „Zrobiłam to, co mi powiedziałeś, Marku, właśnie tam w kuchni”. I zstąpił na mnie Duch Święty. I poczułem nową, głęboką miłość do Słowa Bożego. Zostałem napełniony Duchem. Potrzebujesz Ducha Świętego w tych czasach. Więc proś Ducha Świętego, aby cię napełnił i rozpalił twoje bierzmowanie w żywy płomień miłości. Po czwarte, znajdź czas każdego dnia. Znajdź czas na jedzenie, ale musisz się modlić. Możesz przestać jeść. Możesz pościć i powinieneś, ale nie możesz unikać modlitwy. Znajdź czas każdego dnia, aby Jezus nakarmił cię swoim chlebem powszednim, nie tylko Eucharystią, ale słowem, słowem Bożym. Pozwól Mu cię nakarmić. A jeśli nie czytałeś Biblii, Bóg otworzy przed tobą swoje słowo. Zacznie ci usługiwać, dotykać cię. Zacznij od Ewangelii Jana. Zacznij czytać listy takie jak Galatów, Filipian i zagłębiaj się w te słowa i je czytaj. Po piąte, weź za rękę Matkę Bożą. Weź ją, jeśli jesteś katolikiem i wróć do różańca. Nie wiem dlaczego, ale niebo wciąż mówi nam przez dusze na całym świecie, módl się na różańcu. Wiem dlaczego. Jeśli modlisz się Ewangeliami, modlisz się imieniem Jezus, za każdym razem Zdrowaś Maryjo. A po trzecie, bierzesz za rękę Matkę Bożą, którą Jezus dał nam pod krzyżem, aby była naszą mamą. A ona jest naszą ucieczką w tych czasach. Ona zaprowadzi cię do swego syna. Ona, dzięki łasce danej jej, pomoże ci się ukształtować, będzie się za ciebie modlić i wstawiać za tobą i poprowadzi cię do Jezusa. Więc weź ją za rękę. I jeszcze raz, pość w tych czasach. Upewnij się, że pościsz i modlisz się, ponieważ to pomoże ci wyjść z Babilonu. Zrób te rzeczy w tym tygodniu. Zacznij teraz. Złóż zobowiązanie, powiedz: „tak, zrobię to, ale będzie cię to kosztowało krzyż”. Nie dojdziesz do zmartwychwstania bez krzyża, jeśli zacznie cię to kosztować. Jeśli
Doug Barry • 02:17:24
to bolesne, hallelujah, wiesz, że jesteś na dobrej drodze, tak, to niesamowite, to niesamowite, Mark, dziękuję ci, bracie, to było wspaniałe, niesamowite informacje, uh, chcielibyśmy, żebyś wrócił na przyszły szczyt, to było fantastyczne, więc komentarze, które napływają, są świetne i po prostu niech Bóg cię błogosławi
Mark Mallett • 02:17:41
Dziękuję ci bardzo za to, że kocham twoją posługę, kocham twoich gości, którzy będą jutro i modlę się za was wszystkich, aby to przyniosło ogromne owoce. Jeszcze raz dziękuję, Doug, to było naprawdę
Doug Barry • 02:17:50
zaszczyt być z tobą dziękuję ci Boże błogosław twojemu przyjacielowi do zobaczenia i przypominam wszystkim, żeby odwiedzili stronę internetową Marka thenowword.com thenowword.com thenowword.com sprawdź to, widzisz taśmę z biletami na dole. I nie zapomnijcie, brcoalition.com ukośnik unite. Wiesz, Mark porusza tu niesamowite kwestie, o których warto pamiętać. Na zakończenie jeszcze kilka słów komentarza, zanim zakończymy dzisiejszy wieczór. Jutro, jak widziałeś błysk na ekranie, wszystko zaczyna się o 11 rano Czas centralny. Będę z tobą. A chwilę później wystąpi ojciec Rehill. A potem dołączy do nas mój dobry przyjaciel, ojciec Richard Heilman. Naprawdę mnie to cieszy. Och, czekaj, wybacz mi. Nie, po prostu patrzę na harmonogram. Źle to zrozumiałem. Jestem na tak. Ojciec Heilman będzie obecny około 11.05. Więc bądź tu o 11 rano Centralny. 11 am Centralny. Nie przegap tego. Mój dobry przyjaciel, ojciec Heilman, wchodzi pierwszy, zaraz po tym, jak go przedstawię. A ruszamy 11.05. Za nim pójdzie ojciec Rehill. A potem będę ostatnim mówcą tego dnia. Więc proszę dołączcie do nas jutro rano o 11:00 dla ojca Richarda Heilmana, mojego rodaka i współgospodarza programu telewizyjnego w USA Podcast Grace Force. Ojcze Marku, wybacz mi, Ojcze Marku, Marku Mallett, wybacz mi, Mark Mallett porusza kilka doskonałych kwestii, nad którymi powinniśmy się zastanowić. W chwili, w której żyjemy, obserwując wszystko, co dzieje się na świecie, widzimy działanie Boga w sercach wielu, wielu ludzi na wielu poziomach. Jutro ponownie wysłuchacie ojca Heilmana, ojca Rehilla i mnie. To dotyczy nas wszystkich. Gwarantuję, że kiedy rozmawiamy prywatnie, wszyscy jesteśmy na tej samej stronie. Wydaje się, że każdy dostaje po prostu odrobinę innego, wyjątkowego czegoś. A Bóg jest naprawdę dobry w oddziaływaniu na ludzi na różne sposoby, zależnie od tego, jak chce, aby poruszały się te kawałki. To jak wielowarstwowa szachownica z milionami pionków. A Bóg doskonale wszystko organizuje, ale chce naszej współpracy. On chce, abyśmy współpracowali z łaską. Chce, abyśmy byli częścią siły łaski. Chce, żebyśmy byli częścią zespołu takiego jak koalicja Be Our Coalition. Pomysł jest taki, abyśmy się zjednoczyli i zjednoczyli, BeOurCoalition.com (dalej ukośnik: zjednoczcie się). Dlatego to zrobiliśmy. abyśmy mogli się rozwijać w tych czasach. A wskaźników jest mnóstwo. Kiedy Marek wspomniał o wyjściu z Babilonu ze względu na takie rzeczy jak media społecznościowe, rozrywka i tym podobne, zostaliśmy zalani tymi informacjami. Jest pewien utwór muzyczny, którego czasami słucham w Internecie. To po prostu muzyka prorocza, instrumentalna i modlitewna. A tytuł na ekranie, który widzisz, brzmi: Pochłoń mnie, Panie. Ponieważ świat nas pochłonął. Pozwoliliśmy, aby rzeczy tego świata nas pochłonęły, przeżuły i wypluły na wiele sposobów. Żyjemy w strachu przed pominięciem czegoś, co nas omija. Chcemy często sprawdzać nasze media społecznościowe. Chcemy wiedzieć, co się dzieje. Dajemy się wciągnąć w plotki, pogłoski i inne tego typu rzeczy z naszego życia. I mogą stać się dla nas bardzo absorbujące, bardzo przytłaczające. Dlatego musimy się cofnąć. A Wielki Post jest ku temu doskonałą okazją. Ale potem musimy uczynić tę część naszego życia, w której upraszczamy. W Liście do Tesaloniczan czytamy o dążeniu do spokojnego życia. i zajmowanie się swoimi sprawami. To właśnie powiedział św. Paweł mówi do Tesaloniczan. Dąż do spokojnego życia, życia pełnego pokoju i zajmij się swoimi sprawami. To są rzeczy, które musimy wyćwiczyć i przygotować. Tak więc szczyt gotowości, o którym tutaj mówimy, to coś więcej niż tylko żywność, woda, schronienie, zapasy medyczne i środki obronne. Wszystkie te dzieła są bardzo prawdziwe. Widzimy to na całym świecie. To jest potrzebne. Kiedy podczas niedawnej burzy, o której mówiliśmy, doszło do przerwy w dostawie prądu w południowej części Stanów Zjednoczonych, co odkryliśmy? Ludzie potrzebowali prądu. Potrzebowali wody. W niektórych miejscach pękały rury. Ludzie potrzebowali pomocy. Ludzie musieli na jakiś czas przyjąć do swoich domów przyjaciół i członków rodziny. Były hotele, które były pełne ludzi, bo po prostu potrzebowali miejsca, do którego mogliby pójść. Zawsze będzie istniała potrzeba zapewnienia ludziom opieki w tych obszarach. Niezłomne członkostwo, które oferujemy, a które można znaleźć na stronie brcoalition.com (przód slash unite), to kurs. Gdy się na to zapiszesz, będziesz płacić miesięczną opłatę. Myślę, że prosimy o 27 dolarów. Dostępny jest także siedmiodniowy bezpłatny okres próbny. Więc spróbuj. Oferujemy cotygodniową transmisję na żywo. W ramach tego kursu będziesz mieć dostęp do kursu BREP oraz do całego zasobu szkoleniowego, w którym znajdziesz dziesiątki filmów, wywiadów i innych materiałów, które przygotowaliśmy, aby lepiej Cię przygotować pod każdym z tych różnych sposobów. Zdecydowanie warto spróbować. Możesz się na to zapisać. Jedź siedem dni. Bezpłatne okresy próbne już dostępne. A w ciągu tych siedmiu dni możesz przyswoić mnóstwo materiału, wyrobić sobie dobre zdanie, czy ci się to podoba, czy nie. A jeśli nie zadziała, otrzymasz zwrot pieniędzy. Ale to sposób na zanurzenie się w ogromnej ilości materiału, który zebraliśmy, aby pomóc ludziom lepiej przygotować się duchowo i naturalnie. Mając na uwadze to, o czym mówił Marek, mówiąc o wszystkich tych różnych działaniach Boga, wiedz, że nawet w Starym Testamencie, co wydarzyło się z Józefem w Starym Testamencie? gdy trafił do więzienia pod zarzutem molestowania seksualnego. A potem faraonowi zaczynają się śnić dziwne rzeczy. Bydło, bydło chore i bydło tłuste. Chore na szkorbut bydło zjada tłuste bydło, ale ono nie staje się większe. Co tu się dzieje? I Józefa wyprowadzono z więzienia. A gdy rozmawiał z faraonem, ten tłumaczył mu sen. Bóg zatem przemawia do całego Egiptu i okolicznych prowincji. W rzeczywistości tłumaczenie Pisma Świętego obejmuje cały świat. ale w tamtym czasie był tam przynajmniej cały świat. A w tym śnie Bóg przemawia za pośrednictwem jednego z najgorszych, najgorszych pogan na planecie tamtych czasów, faraona Egiptu, fałszywych bogów Egiptu i tak dalej. Bóg przemawia przez niego we śnie, który Józef interpretuje, i zapowiada, że nadejdzie głód. Ale co powinniśmy zrobić? Mówi, że musisz się przygotować. Więc dla tych, którzy myślą, że Bóg nie chce, abyśmy przygotowywali się w czasach karcenia, rozważcie werset N. Skorzystaj z rady Marka Malleta. Uklęknij, módl się i zapytaj Boga, czego może od Ciebie chcieć w takiej chwili. Bo bez względu na to, czy zapiszesz się na nasz niezłomny kurs, czy nie, powinniśmy obserwować znaki czasu i zadawać sobie pytanie: Kochany Boże, czego ode mnie oczekujesz? Niektórzy z was mogą mieć wrażenie, że Bóg nie inspiruje was do żadnych przygotowań na poziomie naturalnym. To jest całkowicie Twój wybór. Ale jeśli Bóg mówi, tak, zdobądź trochę jedzenia i wody. Bądź gotowy pomóc niektórym ludziom. Bądźcie gotowi upewnić się, że wasze dzieci, wasze niemowlęta, wasz współmałżonek, wasi rodzice są gotowi na opiekę w razie kryzysu. Tak więc, niezależnie od tego, czy zapiszesz się do Indomitable czy nie, myślę, że to świetna opcja, którą warto rozważyć i wypróbować. Naprawdę. Jeśli nie, to przynajmniej podejmij oczywiste kroki, czyli zabierz ze sobą trochę więcej jedzenia, wody, środków medycznych i leków. Jeśli ktoś będzie potrzebował dodatkowych leków, na wypadek gdyby, jak wspomniał Mark, łańcuch dostaw uległ przerwaniu i nie moglibyśmy ich tak łatwo zdobyć. Bądźmy szczerzy, bardzo łatwo jest nam się pocieszać faktem, że – i ja właśnie to zrobiłem dzisiaj – zamówiłem coś na Amazonie. To nastąpi jutro. Zamówiłem sobie kilka suplementów, które lubię przyjmować w czasie ćwiczeń, podstawowe substancje, na przykład kreatynę i kilka tego typu substancji. Wiesz co? Będzie tu jutro. Tak szybko, jesteśmy już przyzwyczajeni do otrzymywania rzeczy. A co jeśli to się zmieni? A co jeśli sytuacja się zmieni i nie będziemy w stanie tak szybko uzyskać podstawowych informacji? Więc miej to na uwadze. Oczywiście, aspekt duchowy jest w tym wszystkim o wiele ważniejszy. Tak czy inaczej, sprawdźcie Comitable na brcoalition.com (przód slash unite). Wyjdź, sprawdź to i daj znać, czy to zadziała w twoim przypadku. I pamiętajcie, że nawet za czasów Józefa w Egipcie przygotowywali się nie przez rok, nie przez dwa, nie przez cztery, nie przez pięć, ale przez siedem. Siedem lat przygotowywali się. Mieli siedem lat nagrody. Siedem lat. Siedem lat obfitości miało przygotować na siedem lat głodu. Tak więc faraon uczynił Józefa zastępcą dowódcy po faraonie. I przemierzył cały Egipt, a oni spędzili dużo czasu na podejmowaniu niezbędnych kroków. Nie da się łatwo przygotować na siedem lat głodu. Wymaga to prawdziwej infrastruktury, prawdziwego wysiłku i prawdziwego planowania. Bóg nie jest nam przeciwny temu. Właściwie, On czasami nas do tego wzywa. Musimy więc spojrzeć na to wszystko z modlitewnej perspektywy, nie ze strachu, lecz z wiarą. Musimy podjąć dobre i święte kroki, aby odnaleźć spokój i upewnić się, że naprawdę wypełniamy swoje obowiązki i zadania związane z troską o ludzi wokół nas. Więc jeszcze raz nie wiem, jak Wam podziękować za to, że jesteście częścią tego wszystkiego. To była po prostu fenomenalna okazja, aby być z wami wszystkimi tego wieczoru. I proszę Was wszystkich, abyście jutro pamiętali o nas i naszych gościach w swoich modlitwach. Ojciec Richard Heilman będzie pierwszy o 11.05. Bądź tu o 11. Zaloguj się. Bądźmy gotowi o 11. Będę z tobą przez kilka minut. Przedstawię mojego przyjaciela, a on wygłosi nam ciekawą przemowę. a po nim nastąpi Ojciec Dan Rehill. A na koniec opowiem o bardziej naturalnych sposobach przygotowania. Przygotujemy torbę ewakuacyjną, w zasadzie torbę na wypadek sytuacji awaryjnej, aby przekazać ci kilka praktycznych wskazówek. Chciałbym poruszyć jeszcze kilka kwestii związanych z pewnymi proroctwami i ich wpływem na nasze codzienne życie. Zawsze znajdzie się coś jeszcze, co nas zainteresuje, a wszelkie pytania, którymi będziemy mogli się zająć, omówimy jutro pod koniec dnia. No więc dobrze, wszyscy, kończymy. Zakończmy modlitwą. Chcemy zwrócić się do naszej Matki Najświętszej. Odmówmy więc wspólnie Zdrowaś Maryjo i prośmy Matkę Bożą, aby była z nami, gdy będziemy rozważać i modlić się nad informacjami, które usłyszeliśmy dziś wieczorem, i nad tym, co przyniesie nam jutro. I żebyśmy nie stracili ognia, inspiracji i zapału do podjęcia następnego kroku, niezależnie od tego, jaki krok Bóg chce, abyśmy podjęli. Oczywiście, wszystko zaczyna się i ma swoje korzenie w modlitwie. W imię Ojca, Syna, Ducha Świętego. Amen. Prosimy Cię, Panie, za wstawiennictwem naszej Najświętszej Matki, naszych Aniołów Stróżów i Świętych Patronów, abyś był z nami tej nocy, gdy przetwarzamy wszystkie te informacje, które otrzymaliśmy, o których rozmawialiśmy, i abyś dał nam wskazówki, mądrość i radę, abyśmy wiedzieli, czego chcesz od nas w tych czasach, w tych historycznych momentach, w których żyjemy, abyśmy mogli zjednoczyć się jako koalicja wiernych chrześcijan, wiernych katolików, do czego nas wzywasz. Prosimy o wstawiennictwo Najświętszej Maryi Panny, zawsze i we wszystkim, co robimy, aby prowadziła nas do swego Syna i pokazała nam, czego On oczekuje od każdego z nas. I razem: Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą. Błogosławiona jesteś między niewiastami i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus. Święta Maryjo, Matko Boża, módl się za nami grzesznymi, teraz i w godzinę śmierci naszej. Amen. St Józefie, wzorze rzemieślników, módl się za nami. W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen. Dobrze, wszyscy. Jeszcze raz, cudownie było być z Wami wszystkimi. Mam nadzieję i modlę się, abyś spędził fantastyczny wieczór. Śpij dobrze tej nocy. W tym pokoju Bożym pamiętajcie o wersecie 4 z Listu do Filipian, zaczynając od wersetu 6, List do Filipian 4, wersety 6 i 7. O nic się nie troskajcie, ale z dziękczynieniem i modlitwą przedstawiajcie wszystko Bogu. Modlić się. A pokój Chrystusa, który będzie was chronił, pokój Boży, który przewyższa wszelki rozum, będzie strzegł waszych serc i myśli w Chrystusie Jezusie. Przewyższa wszelkie zrozumienie. Do tego właśnie dążymy. Przygotowujemy się bez strachu. Robimy to z wiarą. Ok. W porządku. Jutro znowu o 11 rano Czekamy na spotkanie z Państwem. Wyjdź, BRCoalition.com (przód/ukośnik) zjednocz się, aby uzyskać więcej informacji, które Cię interesują. Zapraszamy jutro na kilka ciekawych wykładów ojca Heilmana i ojca Rehilla. Przenieśmy to na wyższy poziom i przygotujmy się lepiej – ciałem, umysłem i duszą. W porządku. Niech Bóg was wszystkich błogosławi i umacnia. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć Was wszystkich jutro o 11:00 Czas centralny.
Podróżować z Markiem Teraz słowo,
kliknij poniższy baner, aby subskrybuj.
Twój e-mail nie zostanie nikomu udostępniony.
Teraz na Telegramie. Kliknij:
Śledź Marka i codzienne „znaki czasu” na MeWe:
Posłuchaj następujących:



