Živjeti san?

AS Nedavno sam spomenula, riječ mi ostaje jaka na srcu, “Ulazite u opasne dane.”Jučer, s“ žestinom ”i“ očima koje su izgledale ispunjene sjenama i zabrinutošću ”, kardinal se okrenuo vatikanskom blogeru i rekao,“ To je opasno vrijeme. Molite za nas. ” [1]11. marta 2013, www.themoynihanletters.com

Da, postoji osjećaj da Crkva ulazi u neistražene vode. U svojoj dvije hiljade godina povijesti suočila se s mnogim iskušenjima, od kojih su bila vrlo teška. Ali naša su vremena drugačija ...

... naša ima tamu različitu po prirodi od one koja je bila prije nje. Posebna opasnost vremena koje je pred nama je širenje te pošasti nevjere, koju su apostoli i sam Gospodin predvidjeli kao najgoru nesreću posljednjih vremena Crkve. I barem sjena, svijet dolazi tipična slika posljednjih vremena. -Blagoslovljen John Henry kardinal Newman (1801-1890), propovijed na otvaranju sjemeništa sv. Bernarda, 2. oktobra 1873. godine, Nevjera budućnosti

Pa ipak, u mojoj duši se podiže uzbuđenje, osjećaj za anticipacija Gospe i Gospoda. Jer mi smo na vrhuncu najvećih iskušenja i najvećih pobjeda Crkve.

ŽIVJETI SAN?

Opet se sjetim snažnog pisma koje mi je prijatelj poslao prije nekoliko godina, zajedno sa slikom sna svetog Jovana Bosca o Svetom ocu kako upravlja Petrinom barkom kroz izdajničke vode, usred otrovnih neprijatelja, u period mira. Rekla je da će moja služba pomoći da se duše usidre na dva stupa Euharistije i Mariju u Boscovom snu. Sjećam se kako sam iz suštine duše plakao dok sam čitao njeno neočekivano pismo.

Dok se sada osvrćem na CD s krunicom Ja sam producirao Chaplet božanske milosti, i večeri euharistijskog klanjanja, imao sam čast da kao i ja vodim sa mnogim svetim svećenicima ponovo večeras, Ne mogu a da se ne nasmiješim dok razmišljam o Boscovom snu. Štoviše, ova je služba ponavljala proročke i snažne riječi Svetih Otaca koje kao da presijecaju maglu otpadništva poput treperećeg svjetionika na rubu luke.

U snu svetog Ivana Bosca, on vidi ...

Novi Papa, stavljajući neprijatelja na put i prevladavajući svaku prepreku, vodi brod sve do dvije kolone i odmara se između njih; ubrzava ga laganim lancem koji visi od pramca do sidra stupa na kojem stoji Hostija; i još jednim laganim lancem koji visi s krme, pričvršćuje ga na suprotnom kraju za drugo sidro koje visi sa stuba na kojem stoji Bezgrješna Djevica.-https://www.markmallett.com/blog/2009/01/pope-benedict-and-the-two-columns/

Nedugo prije smrti, Ivan Pavao II je proglasio Godina krunice (2002-03). Nakon toga je uslijedio Godina Euharistije (2004-05) sa svojim dokumentima o euharistiji i liturgiji. Zaista, „poslednja volja i testament“ Ivana Pavla II za Crkvu bio je da Crkvu čvrsto usmeri između Dva stuba. Papa Benedikt nije propustio ni jedan ritam, rekavši nedugo nakon što je izabran, da će uglavnom nastaviti nasljeđe Ivana Pavla II. Zapanjio je mnoge od nas dok je jahao u sidnejsku luku za Svjetski dan mladih, stojeći na pramcu broda, slučajno odjeven poput popularne slike iz Boscovog sna!

Čini se da je dalje ispunio Boscov san dok je njegovo kratko papinstvo trpjelo neke od najglasnijih napada na pontifikata u memorija:

Nad morem izbija oluja s jakim vjetrovima i valovima. Papa se napreže da povede svoj brod između dva stupa.

Neprijateljski brodovi napadaju svime što imaju: bombama, kanonima, vatrenim oružjem, pa čak i knjige i brošure bačeni su na papin brod. Ponekad ga otvori zastrašujući ovan neprijateljskog broda. Ali povjetarac s dva stuba puše preko slomljenog trupa, zatvarajući pukotinu. - San o dva stuba

I sada, dok kardinali započinju svoje glasanje, molimo se da sljedeći Petrov nasljednik bude uzdignut na čelo s božanskom snagom i hrabrošću da nastavi voditi Crkvu kroz olujne vode prema Eri mira.

San Johna Bosca nije jedan papa, već nekoliko tokom perioda od Vatikanskih sabora, čini se (čitaj Papa Benedikt i dvije kolones). U jednom trenutku Bosco čak vidi jednog od Papinih ubijenih. Ali, umjesto njega ustaje još jedan.

U jednom trenutku papa je teško ranjen, ali ponovo ustaje. Tada je ranjen drugi put i umro. Ali čim je umro, na njegovo mjesto dolazi drugi papa. I brod nastavlja dalje dok se konačno ne priveže za dva stupa. Uz to, neprijateljski brodovi su zbunjeni, sudaraju se s drugima i tonu dok se pokušavaju razići.

...I velika tišina dolazi nad more.

Crkva će patiti. Ona će biti progonjena. Idemo u najveća iskušenja ... ali najveća u pobjede. Jer Petrova barka neće biti osujećena. Isus Hristos će pobijediti dok drobi, kroz i s Gospom, moći tame koje će se, na kraju, srušiti na njih same.

Ti si Petar i na ovoj stijeni sagradit ću svoju crkvu i vrata donjeg svijeta neće je nadvladati. (Matej 16:18)

POVEZANO ČITANJE

Kliknite ovde Otkaži pretplatu or Subscribe ovom časopisu.

Molimo razmislite o desetini ovog stalnog apostolata.
Uvijek smo u potrebi.
Hvala puno.

www.markmallett.com

-------

Kliknite ispod da prevedete ovu stranicu na drugi jezik:

Print friendly, PDF i e-pošta

Fusnote

1 11. marta 2013, www.themoynihanletters.com
objavljeno u HOME, ZNAKOVI i tagged , , , , , , , , , , .